Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

  • Tämä aihe sisältää 24,492 vastausta, 152 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 8 minuuttia sitten AvatarPuuki toimesta.
Esillä 10 vastausta, 10,711 - 10,720 (kaikkiaan 24,494)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Visakallo Visakallo

    Juuri näillä verotulojen tasauksella Helsingin lattepäät kuvittelevat elättävänsä koko Suomea, vaikka kysymyksessä on maakuntien omasta osuudesta, joka ei ole Helsingille kuuluuvaa rahaa.

    Tolopainen

    Jälleen kerran samaa mieltä Visakallon kanssa. Kyllä meistä tulee vielä hyviä fossiileja kunhan pidämme luustomme kunnossa.

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Kiitos Hämis! 🙂 Joskus ihmisen pahin vihollinen on ihminen itse… Jos on joku kysymys, joskus täältä voi saada vastauksen. Minä sain tutkimusongelman. Kaikki ei ratkea – esimerkiksi hirviongelmaa ja jatkuvan kasvatuksen taloudellisuuskysymystä emme ole saaneet ratkottua monivuotisesta yrityksestä huolimatta.

    Mitä rahojen jakoon tulee, ei valtionverojen kyseessä ollen varsinaisesti liene olemassa ’maakuntien rahaa’ ja ’kaupunkien rahaa’ vaan ideana on ottaa kaikilta tasapuolisesti yhteiseen pottiin ja jakaa siitä tarvitseville. Kohta pääsemme taas äänestämään kuntiin kunnallisverojen ja valtionosuuksien jakajia.

     

    Puuki

    Kaikki ei ratkea – esimerkiksi hirviongelmaa ja jatkuvan kasvatuksen taloudellisuuskysymystä emme ole saaneet ratkottua monivuotisesta yrityksestä huolimatta.

    Hirviongelmaa ei,  mutta minun mielestä jk:n kannattavuusongelma on ainakin pääosin  ratkottu jo.   Kaikille se  ei kelpaa muuta se ei ole uutta.

    Tolopainen

    Hirvimääräkin on sillä tasolla kuin maanomistajat haluavat sen olevan. Metsästäjistä 90% on metsänomistajia. Kantelevat suolakiviä metsiinsä, että hirvet viihtyvät. Elävät sulassa sovussa.

    kim1

    Ainut vain ,hämis puhuu potaskaa…(mailman suurimman potaskan tuottajan poika ajaa F1 autoja..)..,että näillä mennään..t.ihan minä itte…

    jees h-valta

    Joko kim1:en olet puukaupparahat saanut sijoitettua?

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Ilmaisia lehtiä, olkaa hyvät!

    http://www.aikakauslehtiviikko.fi

    http://aikakauslehtiviikko.epress.fi

    Kts. esim. TM Rakennusmaailman uusimmassa numerossa käsinveistetty hirsitalo!

    kim1

    Jesse:Kiitos kysymästä…,jonkin verran ETF:ä olen hankkinut…,normi osakkeiden kaveriksi…,kiinteistöt voisi päivittää 2020 luvulle..,toki sen voin tehdä ilman puukauppa rahojakin…,mutta käytetään niitä vaikka kuvitteellisesti,heh..

    Tolopainen

    Nyt hesalaisille, ei kelpaa koronarokotteet, kun niitä on tarjolla. Ihmisillä ei ole mikäänlaista kykyä käsitellä erilaisia riskejä. Koronaan voi kuolla parissa viikossa tervekin ihminen. Maanantaina menen piikille, arvostan elämää enemmän kun teoreettisia riskejä, joita liittyy kaikkiin rokotuksiin.

     

     

     

Esillä 10 vastausta, 10,711 - 10,720 (kaikkiaan 24,494)