Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 7,511 - 7,520 (kaikkiaan 24,497)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • pihkatappi pihkatappi

    Juuri näin. Tämä keskusteluketju on hyvä tällaiseen yleismaailmalliseen höpötykseen. Metsäiset aiheet, joissa on jo aloituksessa mielenkiintoista asiaa, kun meistä kukin yrittäisimme saada asiasisällöltään pysymään asiassa ja keskustelua rakentumaan mielekkäiksi, niin täältä voisi jotain vaikka oppia. Tahtoo olla että kun yksi kirjoittaa hieman ohiaiheen ja vielä hyökkäävästi, loppu keskustelusta on arvotonta jorinaa ja aiheuttaa ainoastaan myötähäpeää. Syyllistyn itse vastaavaan rönsyilyyn ja olen yrittänyt parantaa tässä tapojani, eli luen enempi kuin esitän typeriä kommentteja. Esimerkki ajatus: Ehkä itsestäni tärkeä asia liittyy asiaan, mutta sotkee tämänhetkistä keskustelun punaista lankaa – aloitan uuden aiheen tai jätän asian omaksi tiedoksi tai odotan kun aiheen tiimoilta tulee sopiva hetki. Mutta enpä minä tätä palstaa omista, otin vain voimakkaasti kantaa.

     

    jees h-valta

    Pihkatapilla selvästi haluja rajoittaa mielipiteitä. Onko liian vaarallista kertoa muustakin muin mhy-akselin toiminnasta/toimimattomuudesta? Onko väärin kertoa miten metsästä rahaa tehdään?

    oksapuu

    No jaa…

    Tuppaa vaan ne soppari kumppanin tarjoukset välillä olemaan ns.sikakalliita. En kyllä ole valmis sitoutumaan vain yhteen toimijaan, ihan liian kallista…

     

     

    Per Ä Reikäs

    01.11

    Kuppi kahvia kohta kattoon konetta P

    Gla Gla

    Jees, onko sinulla kuormaajalla varustettu kärry vai miten ajoit hankintapuut tienvarteen?

    Tolopainen

    Hänellä on juontokoura, mutta ei ole koskaan käyttänyt hankintapuiden ajamiseen.

    jees h-valta

    On hän käyttänyt sitä nimenomaan hankintapuiden lähikuljetukseen.

    Tolopainen

    Mielenkiintoista, kun olen muutaman tuulenkaadon juontokouralla hakenut. Mutta että kiireinen liikemies alkaisi sillä pinoja tekemään, eihän siitä mitään tule.

    jees h-valta

    En Toloppa epäile yhtään että sinulta siitä jotain tulisikaan…

    Tolopainen

    Et pysty tekemään juontokouralla sellaista pinoa jonka MG ostaisi.

Esillä 10 vastausta, 7,511 - 7,520 (kaikkiaan 24,497)