Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 9,921 - 9,930 (kaikkiaan 24,517)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • rööri roope

    En aja audilla enkä tule ajamaan.Yli 50 vuoden ajelujen aikana lähteny lapasesta lumihankeen 4 ke.Vika aina oli minussa.Ajokilometrit vuodessa keskimäärin 25000.

    Visakallo Visakallo
    Metsuri motokuski

    Mistäköhän tuo polttoaine tehdään? Eikös aatukin suunnitellut käytettävän synteettistä polttoainetta sotakoneissaan. Se taidettiin tehdä kivihiilestä puristamalla.

    Haba Haba

    Kaasu on lähes päästötön.
    Mummo Ankka sitten ajelee sähköllä, jossain oli tieto että merkki on Detroit Electric.
    Siinä sitten Visvakololle paljastuksia jotka meille muille on itseselvyyksiä.

    Visakallo Visakallo

    Saatan muuten hyvinkin ajella melko pian kaasulla, kun tuonne aika lähelle valmistuu biokaasulaitos ja tankkausasema. Yhden jälkikasvuni perheen asuinpaikkakunnalle näkyy myös tulevan vastaavanlainen. Minkäslaisilla aineilla (aineissa) se Haba itse köröttelee?

    jees h-valta

    Oikeaa suuntautumista palstan eliitillä. Kyllä kaasut ja biolitkut ovat parasta koska se mahdollistaa perinteisten polttomoottorien käytön niin kauan kun niitä valmistetaan. Olen aivan tyystin ainakin hybridit unohtamassa. Niiden lapsvaivat ja talvinolous ovat aivan käsittämättömiä. Nyt joko suoraan sähköön pelkästään tai nämä puhtaammat polttoaineet. Ja näillä näkymillä täyssähköiset ovat turhan kalliita joten jatkan polttomoottoreilla edelleen. Siinähän minun päästöni ovat, ei vain puolittuneet, vaan varmaan enää neljännes pahimman aikajakson autoilun päästöistäni.

    Rane

    Kovin vaikuttaa Haba kireältä.Missä syy moiseen?

    Haba Haba

    Tieto.

    Haba Haba

    Huutosi kuulen, auttaa en voi.

    Visakallo Visakallo

    Eihän se Haban elämä kieltämättä kovin helppoa ole, kun joutuu koko ajan olemaan itseään tyhmempien ympäröimänä. Kyllähän siinä kommunikointi kärsii.

Esillä 10 vastausta, 9,921 - 9,930 (kaikkiaan 24,517)