Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,371 - 1,380 (kaikkiaan 2,596)
  • Anton Chigurh Anton Chigurh

huitu: ”Kokeelliset tutkimukset osoittavat, että lumikot ovat romahtavan myyräkannan tärkein kuolleisuustekijä.”

Tuo juuri on se lumikkohypoteesi.

Väitätkö huitu, että tuo hutkimus kuuluu eljas pohtilan mainitsemaan 0,1 prosenttiin tutkimuksen nimellä julkaistusta, jolla on pysyvää arvoa?

Pohtila jatkaa: ”90 prosenttia maailmassa julkaistusta tutkimuksesta on vähäarvoista ja virheellisenä suorastaan vahingollista. Erikseen ovat vielä huijarit, joita niitäkin on.”

Der Steppenwolf

Anton Chigurh Anton Chigurh

Onpas harrastelijalla heikko hirvikanta!

Tässä meillä on jäljistä päätellen kilometrin säteellä 30 hirveä/1000ha.

Juuri niin kupsa, salakaadot laillisiksi. Kuka tahansa saa missä tahansa ampua hirven.

Se väitös oli 14.09.2012

Väitös on varsinainen virallinen läpimurto myyrätuhojen estossa.

Kehuin väittelijälle tilaisuuden jälkeen vuolaasti tätä vähäpätöiseltä vaikuttavaa yksityiskohtaa, jolloin kustoksen, väittelijän ja vastaväittäjän suut loksahtivat ammolleen hämmästyksestä.

Että mitä tässä tulikaan vahingossa keksittyä.

Itse olen tietänyt tuon yli 40 vuotta, mutta nyt sille on olemassa tieteellinen näyttökin.

Pelkkä saaliiksi joutumisen riski saa myyrät häipymään marginaalihabitaatista (taimikoista).
    Koetilanteessa suljetussa aitauksessa, josta myyrät eivät päässeet pakenemaan, ne kuolivat stressiin tai niiden kunto heikkeni radikaalisti pelkän lumikon hajun vaikutuksesta (haapakoski 2012). Ketun haju on tuhoisin.

Fear may just be the newest factor.

Der Steppenwolf

Nuo mainitsemani operaatiot ovat sisältyneet pakolliseen metsänhoitomaksuun, ilman lisäkuluja.

Kyllä minä kaupat teen itse, mutta tarjoukset ja tarvittavan taustatiedon ostajien juuri sen hetkisestä tilanteesta saan MHY:ltä (tarjoukset MHY:n kautta).

Siinähän pyydät. Minä en viitsi.

Täällä MHY:n toimihenkilöt tekevät päivittäin kauppaa ostajien kanssa ja tietävät kunkin juuri sen hetkisen tarpeen. Ja tuntevat muutenkin läpikotaisin.

Joskus aukeaa hyvinkin yllättäviä saumoja tuota kautta.

Kylävainio on ovela pisnesmies. Satsaa vahvasti potentiaalisiin puuntuottajiin. Ei ole koskaan tehnyt tappiota. Eikä lomauttanut työntekijöitään. Siinä mielessä poikkeuksellisen hyvämaineinen.

Siitä huolimatta pitää aina pyytää tarjous muiltakin (MHY:n kautta).

Esillä 10 vastausta, 1,371 - 1,380 (kaikkiaan 2,596)