Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset
-
Aitoja huippuyksilöitä on äärimmäisen vähän. Tuo 99 on ehdottomasti liian pieni %.
Se on ollut minulla jo pitkään tiedossa, että jeespojun älylliset resurssit eivät riitä lumikkohypoteesin ymmärtämiseen. Mutta se borrelioosi, joka on tällä hetkellä piiloutuneena keskushermostoosi, johtuu juuri sen peesaamisesta.
Juha aaltoila kirjoitti maaliskuussa aarrelehdessä (päästyään irti kontron kuristusotteesta): ”Metsästäjävetoisessa hirvipolitiikassa eletään taas kerran ”kolarit vähenivät”- tyynnyttelyvaihetta kannan säästön ja lihotuksen kautta, jonka satoa korjataan 4-5 vuoden päästä. Kuka lihana, kuka kuusta lahokuusikon kannikkoon sienen iloksi istutellen,”
Ja se sieni ei ole haaparousku, vaan juurikääpä. Ja niitä istutuksia on jo nyt ainakin miljoona hehtaaria. Ja se yli miljoona hehtaaria tulee tuottamaan pelkkää persnettoa. Ja se on hirvituho, jota ei ole korvattu, vaan lakaistu maton alle.
Lisäys: Kyllä tuossa metsäkeskuksen graafissa hirvikanta näkyy alentuneen tasaisesti satakunnassa.
Tule korholaan, vaikka oletkin jo kieltäytynyt sinne tulemasta. Siellä asia selviää.
Siitä voi päätellä sen, että hirvet syövät useamman kerran tuhoamiaan taimikoita ja uusia lisäksi. Toistuvasti syönnin kohteeksi joutuva taimikko ei ole kykenevä tuottamaan enää haitta-aineita.
Hirvi ei ole metsä- vaan avoimien alueiden -eläin. Se tulee hävittää metsistä sukupuuttoon ennenkuin se tuhoaa metsät. Metsälaji on puut rauhaan jättävä kapeasarvinen metsäpeura.
Tämänpäiväisessa savonsanomassa oli otsikko: HIRVITUHOT VÄHENIVÄT ROIMASTI.
Vahinkokorvaukset putosivat pohjoissavossa kolmannekseen. Vaikka hirvikanta on täällä noussut, kuten se on noussut myös pohjanmaalla ja monella muullakin alueella.
Tietolähde näkyy olevan metsäkeskus, siis eivät metsästäjäjärjestöt.
Sinä et ymmärrä tuosta asiasta yhtään mitään, joten pidä siitä suusi supussa.
Pienpetojentappoprikaatilaisia on 30000. Tuota roskasakkia johtaa takapiruna lumikkohypoteetikko henttonen, operaatiopäällikkönään puuntuottajien ja koko yhteiskunnan pahin syyhypunkki kontro.
Tämän piti mennä sudenjälki-ketjuun.
Korholaan on tulossa muitakin minun lisäkseni, jotka ymmärtävät kupletin juonen.
metsälehti on kolmen ämmän hampaaton käsikassara ja kolme ämmää on metsästäjäjärjestöjen miehittämä, kuten MTK:kin. Vahingot summautuvat vanhojen vahinkojen päälle ja uusia tulee koko ajan lisäksi.
Huitu pelkää, on kieltäytynyt tulemasta paikalle minun takiani.
On ilmoittanut, että muuta estettä kuin minä ei ole hänen tulolleen paikalle.