Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset
-
En sopinut, ainoastaan varasin sen väentuvan kokoustilaksi ja siitä rakennuksesta ne kaksi kahden hengen huonetta (joihin en itse majoitu, käyn paikalla kotoani käsin). Jokainen hoitaa itse varauksensa.
Laita minun sähköpostiini, niin hoidan asian. Mistähän huoneesta rouvalle pitää huone varata? Voit yöpyä täälläkin, tilaa on riittävästi.
Soitin juuri korholan omistajalle. Yöpymisen hinta on nyt 30€ missä huoneessa tai sviitissä tahansa. Ravintola on tilaussellainen. Varasin porukan käyttöön pirtti-nimisen rakennuksen, jossa on kaksi kahden hengen huonetta (saniteettitiloineen, nyt vaan nopeimmat varaamaan), asiakaskeittiö, jossa voi kokata itse, niinsanottu väentupa, joka on kooltaan 90 neliömetriä ja jossa on useita pitkiä pöytiä, joiden ympärille eri kuppikunnat sopivat hyvin istumaan. Se väentupa olisi sitten sen lauantai-illan palaverin pitopaikka.
Sovin alustavasti, että lauantai-illan päivällinen syödään yhdessä kartanon ravintolassa. Menuun kuuluu 5 salaattia, 5 erilaista kalaruokaa, paisteja ynnämuuta. Pitopöydästä. Hinta 35€. Tämänhän sytky ja puuntakuinen halusivat sponsoroida.
Omistaja esitti, että jokainen varaa itse majoituksensa ja samalla esittää mitä kaikkia ruokailuja haluaa.
Hän on ollut yhteydessä myös sahalan parooniin. Velijussijalkanen on kertonut, että metsiin voi vapaasti tutustua jokamiehenoikeudella, muttä hänkin on valmis itse sovittaessa esittelemään.
Majoitusvaraukset ja ruokailut ja kahvit ynnämuut voi tilata seuraavista nummeroista: 050-5258109, 017-530320
Tunnussana on metsälehti, joka ilmoitetaan varauksen yhteydessä. Sillä tunnistetaan tämä ryhmä.
Lähiaikoina käyn tutustumassa paikkoihin, ilmoitan sitten
Juuri niin, olemassa oleva tapa. Aselakien kiristymisen myötä puuntuottajat uskaltavat paremmin ilmoittaa nuo uhittelevat salametsästäjät (sorkkaeläinlaiduntajat) viranomaisille. kontron sakin ankarasta lobbauksesta ja häikäilemättömästä valehtelusta huolimatta kurssi on kääntynyt.
Paikallisten kyläläisten, siis juuri sillä perhon susireviirillä asuneiden avulla poliisi sai nuo terroristit kiinni.
Luetaanpa tästä aloitus ja ensimmäinen sivu. Ja sorkkaeläinongelmaa ei ole!
Yritetään lukea tuo aloitus, jos sitä lukutaitoa sattuu löytymään.
Kysymys kuuluu: onko olemassa hirviongelma?
Älä höpötä tamperelainen. Niitä salakaatoja on ollut aiemmin huomattavasti enemmän. Uuden kiristyneen aselain myötä kynnys ilmoittaa nuo puuntuottajien kiilusilmäiset viholliset (sorkkaeläinlaiduntajat ja salatappajat) on madaltunut. Tuo hurja joukko joutuu nykyisin psykologisiin testeihin ja aseluvat perutaan saman tien.
Jaahas, tamperelainen poisti kommenttinsa.
Kyllä se on ihan hyvä idea. Ne sudethan makaavat sen hirvenkaadon ympärillä muutaman kymmenen neliön alalla ainakin viikon, ei niistä kenellekään mitään vaaraa silloin ole. Eikä muulloinkaan.
Nuo sorkkaeläinlaiduntajat joutuvat koko ajan aikaa pelatessaan turvautumaan mitä mielikuvituksillisimpiin selityksiin.
Ovatko metsät puuntuotantoa varten? Vai ovatko ne marginaalisen harrastelijaryhmän (200000 aktiivia, mukaanluettuna myyräkannan säätelyjärjestelmän tuhoajat, joita on 30000, ja jotka ylläpitävät tominnallaan borrelioosia) puuhastelua varten?
Miten on mahdollista, että ulkopuolinen pieni mutta röyhkeä harrastelijaryhmä määrää senkin, että puuntuottaja ei saa käyttää lehtipuukiertoa, joka on välttämätön.