Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset
-
Kyllä se sitten noilla eväillä jää alle sadan euron koko paketti.
Yöpymishintahan on näkyvissä noilla korholan sivuilla: 25€, aamupala 5€, sauna 5€.
Minä siltä omistajalta kyselin sellaista pakettia, johon kuuluu 2 yöpymistä, perjantai-illan ruokailu, lauantain ruokailut (maakunnan kuulu notkuva pitopöytä, erikoisesti kalaa), ja sunnuntain aamuruokailu. Arvelin silloin, että ryhmä olisi 20-30 henkilöä. Tuo paketti olisi 140€/henkilö. Käytössä on myös asiakaskeittiö, jossa voi kokata itse.
Tuo tilannehan on sikäli muuttunut, että ainakin yksi ruokailu olisi tässä meillä, joka ei maksa osallistujille mitään.
Minä tiedän sen, että silläkin alueella on viime vuosien aikana tapettu salaa useita susia. Nyt on ylitetty se raja, jolloin viranomaiset eivät katso asiaa läpi sormien. Susikanta on puolitettu muutamassa vuodessa.
Puuntuottajajärjestön äänenkannattajana esiintyvä lehti on näkyvästi päätoimittajansa ja tuolla susialueella majailevan toimittajansa toimesta lietsonut järjestelmällisesti työnantajiensa vastaista propagandaa.
Kenkää tuollaisille metsästäjäliiton solutuksille.
Eli oliko kysymys hallitsemattoman kiihkon valtaan joutumisesta?
Hallitsematon vai kahlitsematon?
Turha uhota, ne rotat ovat raudoissa ja pysyvätkin pitkään. On erittäin todennäköistä, että nettipoliisi jäljittää sinutkin.
Onko tämä puhveli entinen vallesmanni?
Afrikassa ammutaan noita sankareita. On täysin varmaa, että sanktiot tulevat kovenemaan.
Kysymyksessä on äärimmäisen uhanalainen pohjoisen havumetsävyöhykkeen avainlaji, jota melanoomamainen tropiikista karannut vieraslaji uhkaa.
Tuohon pystyy ainoastaan yksi neiti tällä planeetalla.
-thismagicmomentlh-
Jopa metsästäjäliitto on kannattanut törkeän metsästysrikoksen lisäämistä lakiin.
Suden laiton tappaminen on aina törkeä metsästysrikos.