Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,901 - 1,910 (kaikkiaan 2,596)
  • Anton Chigurh Anton Chigurh

Kukas minut sitten elättää? Entä kuka sitoo kengännauhat (kuten herrat ehkä havaitsivat piipposen pirtin pihassa)?
    Hyvä emäntä se on, tosin voi olla pojalle liian iäkäs, vaikka näyttääkin 3-kymppiseltä.

Anton Chigurh Anton Chigurh

Visakallo on minulle pelkkä puuntakaa huuteleva tuntematon suuruus, mutta Joukamon olen tavannut face to face useamman kerran.
    Kysymyksessä on pelimies viimeisen päälle, jolta ostaisin vaikka käytetyn auton.

Kyllä sitä suhmurointiakin tapahtuu. Hyvä avaus Joukamolta.

Minä leimaan vain omaan käyttöön. Kesällä näkee parhaiten, mikä lehtipuu on poistettava.

Ei onnistu tuo. Panevat ovet sisäpuolelta säppiin ja kurkistelevat verhon raosta.
    Eivätkö nuo huoltojoukot riitä palkkioksi?

Johan tuossa kisi lupautui alustavasti tehtävään.

Ee jiävyv vielä enstatavenakkaa, olin tänä päevänäkkii polttorankoo (rk about 20) korjoomassa.

Tuo tulee olemaan siinä määrin raju suoritus, että ainakin huoltojoukko tarvitaan. Olisiko mahdollista, että ironin huoltotehtävän ottaisivat vastaan neidit kisi ja Luonnotar?

Lihaskireys ja jäykkyys (ennenkaikkea jäykkyys, muuten revähtää) tulee saada pois hieronnalla ja fysioterapialla.

Jos korhola ei ole sovelias, niin minä voin järjestää majoituksen.

Ostajat yhdessä ja ennenkaikkea erikseen ovat varmasti parhaat kilpailuttajat.

Ehkä kerran vuodessa puuta myyvä on automaattisesti ylilyöntiasemassa ammatikseen puuta ostavaan, niitä on helppo
    viilata linssiin. Kauppa perustuu petokseen.

Löytyy sieltä korholasta 4 kahden hengen huonetta, 5 kolmen hengen ja isompia lisäksi. Minä voin käydä tutustumassa paikkoihin etukäteen.

Siellähän on tilaa (lämmitettyä) kaikkiaan 1200 neliötä.

Alle tunti. Tuskin eksyy. Saisi riikilä jutun lehteen samalla. Tutulta testipaikalta.

Joku aktiivisista kisaajista voisi olla yhteydessä riikilään. Jos minä kysyisin vaihtoehtoisen areenan omistajalta, niin hän ei ilkeäisi kieltäytyä.

Esillä 10 vastausta, 1,901 - 1,910 (kaikkiaan 2,596)