Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset
-
Paluumatkalla voisi käydä sitten meillä syömässä, minä tarjoan.
Ei tämä peli ole vielä lopussa, mukana on melkoisia neitejä.
Kyllä sieltä sviittejä löytyy, talohan on ollut heikki peuran asunto. Perillisistä osa asuu peuran von wrightin (taistelevat metsot) veljeksiltä ostamassa haminalahden kartanossa.
Minä asun alle puolen tunnin päässä korholasta; sieltähän on sahalaan pari kilometriä. Olen ollut alustavasti yhteydessä korholaan, sieltä on taas yhteydet sahalaan.
Minä tarjosin vain ja ainoastaan kisa-areenaa ja ruokailua ja oman harkintani mukaan olisin voinut esitellä joitakin puunkasvatusmetodeja 60 vuoden takaa, jotka nekin ovat valovuosia edellä metlajatapiouskovaisten vastaavista.
Tästä tarjouksesta on ollut mahdollista kieltäytyä. Muutama palstalainen on röyhkeällä ja öykkärimäisellä käytöksellään saanut aikaan sen, että en ole enää halukas tarjoamaan kisa-areenaa.
Järjestäköön ”mottinen” tapaamisen tänä vuonna. Tämän voinee toteuttaa vaikka ensi vuonna.
Joukamo kirjoitti asiaa.
Minä olen esittänyt ehtoni jotka eivät tule muuttumaan, joten aloittaja voi järjestää kisat ja tapaamisen itse.
Haastettuhan siinä esitti vastahaasteen; lisätään vaikeusastetta hieman.
Siitä voidaan neuvotella, eli voi esittää toivomuksia, mutta ei kaviaaria, sen syön kyllä itse.