Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,991 - 2,000 (kaikkiaan 3,520)
  • arto arto

    Entäs jos ostatte sen Husqvarnan uutuuden mistä oli tässä ketjussa kyse niin saatteko miten verotuksessa sen takaisin kun olette ammattilaisia ?…..Näkyy hinta olevan 850e Menee moottorisaha vähennyksenä. Eli  ei saa takasin.

    arto arto

    Ei meilläkään tunti työnä tehdä kuin linjaraivauksia. Muut urakalla, Hinnat ja kartat mobilissa valmiina.

    arto arto

    Uusimmissa palkoissa heko on korvattu noilla ikälisillä. ….Ikälisä poistui teolisuusliiton liittymisen myötä sen korvasi henkilökohtainen 2- 24% palkanlisä…TES 4.4…….Voit tarkastaa sulla vanha tes.

    arto arto

    metsämiehelle noitten päälle tulee ns heko. Eli henkilökohtainen lisä….minimisään 12% itsellä huitelee päälle 20%

    arto arto

    Minä olen maksanut noin 8e kiinnolta hakkuutöistä työntekijöille ja firman sahoilla päästävät. Palstat ovat olleet semmoisia riukuuntuneita koivikkoja. Keskiarvoski jäi tekijöillä semmoset 5-6kiintoa että ei se tuo hakkuutyö mitään herkkua ole. ,,,,,,6×8=48e        Ei kukaan tee tuollaisilla päivä ansioilla. Oletko aivan tosissasi.

    arto arto

    Mite arto talvehtinu?Ootko kortistossa elätettävänä vai miten?…..Lomaillut ja moottorikelkkailut todella piiitkiä reissuja. Kainuuta likempänä en itänaapuria ole käynyt. Eli lutmila jäänyt sinun hoidetavaksi. Muistaakseni kuljet idässä useasti. rautavaarasta en tiedä juuri mitään. Tämä viikko liitonrahoilla kotona emäntää kaverina. Oikeastaan ihan kivaa aamuherätykset rauhasia ei kiire minnekään.

    arto arto

    Kun joutui itse elvytettäväksi, aikoo viedä viimeiset lihapalatkin köyhän kansan suusta, …..Rupeaa ne peurat maistumaan. Eikös niitä etelässä riittää..Meillä metsäriistalla elellään ihan ilman lihaveroa.

    arto arto

    Vesiteitse ne taitaa kulkea.

    arto arto

    ALV verolla voi kikkailla suomi miten huvittaa….. Mutta seuraavan hallituksen aikaan alkaa taantuma maailman markkinoilla.

    arto arto

    Nykyiseen lada nivaan urban jännät huolto ohjelmat. Saa itse huoltaa jos kiinnostus riittää ,tilaa huoltopaketin ja asentaa paikaleen ja takuu säilyy, Moniko muu automerkki tarjoaa samaa.,,,,,Teslastakin halpa versio jenkeissä julkistettu 39 t dollaria näkyy hinta olevan.

Esillä 10 vastausta, 1,991 - 2,000 (kaikkiaan 3,520)