Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,321 - 2,330 (kaikkiaan 3,517)
  • arto arto

    Tuskin kellään 60 luvulla ruisku sahaa ollut…Herää jo nykyaikaan.

     

    arto arto

    Meillä päin puhutaan (itsesäätyvistä) sahoista joissa nämä mtronikit ja At 1 ja  At 2. Ne säätöjutut on korvanneet suuttimet ja hoitavat niitten tehtävän. Eli ei voida puhua ( suihku ruisku ) termein. Mikä ero kaasuttimella  ja läppärungolla. Kaasutin jakaa polttoaineen läppärunko taas pelkän ilman.  polttoaineen jakaa jokin muu ( nykyisin ruisku jonka tarvitsema paine 4,1-4,5 bar:ia, käyttöpaine 3,7-3,9 bar:ia) Eli minun käsittääkseni ovat aivan eri juttuja. Eikä ne muuksi muutu.

    arto arto

    Sinä puhut mitä sattuu. Luulet tietäväsi mutta puhut todelisuudessa. puppua. Meillä sanotaan tuollaisesta. tuulella käypä mies.

    arto arto

    550 on sähköisellä kaasuttimella, eli pitäisi sanoa oikeastaan ”Ruisku”…….Tuossa sinun edelisen sivun valhe. Eli mielipiteet muuttuu kuin tuulensuunta  Voitko myöntää että tuo oli valhe,

    arto arto

    Kun arto on tapansa mukaan takertunut joihinkin pilkuntarkkoihin määritelmiin, niin miksi hän ei tunnusta, että hänen kelkassaan, mönkijässään ja autossaan on SUIHKUTUS-järjestelmä – ei ruisku……..Onko jammun insinöörit sitten väärässä…..Sinä oikeassa…..Epäilen kelkassani ja mönkijässäni on korkeapaine ruiskutus Mönkärissä  1 kelkassa 3 samat määrät läppärunkoja…..Suihu..se yleensä pesuhuoneessa…Ruisku moottoreissa,,,,,,Onhan niillä eroa….Sinä et huomaa…..MIETI.

    arto arto

    Stihl esitteli syksyn lehdistöpäivillään uutuusmoottorisahan, jossa kaasutin on korvattu elektronisella polttoaineen ruiskutuksella. Saha on toistaiseksi prototyyppiasteella, mutta malli on tarkoitus tuoda markkinoille.

    Ruiskutekniikan kerrotaan tekevän sahasta räjähtävästi kiihtyvän. Ketjun sanotaan kaasutettaessa kiihtyvän nollasta sadan kilometrin tuntinopeuteen 0,25 sekunnissa. Formula 1 autoilla sama kestää 2,5 sekuntia.      SITTEN JOSKUS SE OIKEA RUISKU TULEE…

    arto arto

    Suutin ei ole ruisku…Ruisku ruiskuttaa painella. Suutin ei sitä tee….

     

    arto arto

    Hussen järjestelmässä on sähköinen neula. Joka annostelee polttoainetta. Imu vetää suuttimen läpi jatkaen sylinterin sisään.Todella yksinkertainen juttu.

    arto arto

    Ei ainakaan hussen autotunessa ole sähkösuuttimia. Eikä minulla ole ollut kaasutinta autossa 25v  Ilman saannin hoitaa läppärunko. Kannattaisi jätkän hiukan päivittää tietoa…..Näkyy olevan vanhaa ja mututuntumaa.

    arto arto

    550 on sähköisellä kaasuttimella, eli pitäisi sanoa oikeastaan ”Ruisku”……..Eihän kaasutin kone voi olla ruisku. Koska kaasutin annostelee polttoaineen. Ruisku sitten kuin ruiskusuutin annostelee polttoaineen ja läppärunko ilman.

Esillä 10 vastausta, 2,321 - 2,330 (kaikkiaan 3,517)