Keskustelut Metsänhoito Suuri ja kattava valkohäntäpeurakeskustelu Vastaa aiheeseen: Suuri ja kattava valkohäntäpeurakeskustelu

Vastaa aiheeseen: Suuri ja kattava valkohäntäpeurakeskustelu

Keskustelut Metsänhoito Suuri ja kattava valkohäntäpeurakeskustelu Vastaa aiheeseen: Suuri ja kattava valkohäntäpeurakeskustelu

MJO

MJO ? ei sinulla taida olla senkään vertaa kokemusta. Suomi kuhisee huijareita. Kuinka selvität asian että esiintyykö vuokralle hakija oikealla nimellään.?

Yleensä ensimmäiseksi tarkistan henkilöllisyyden. Sen perusteella luottotiedot. Joka kerta olen henkilökohtaisesti tavannut vuokralaiskandidaatit ja tehnyt valinnat sen mukaan.

Tähän mennessä olen onnistunut valinnoissa. Se ei  tietenkään tarkoita, ettei huijari onnistu läpäisemään seulaa. Se kuuluu sijoitus toiminnan riskeihin.

Miten niin ei tarvitse kertoa, ketä asuntoon muuttaa? Varmasti pitää kertoa ja se kirjataan vuokrasopimukseen.

Mulla on varmasti enemmän kokemusta vuokraustoiminnasta, kuin sinulla Remie. Miksi sinun pitäisi haastaa vuokralainen oikeuteen? Vuokraperintä (ulosotto) ja häätö ovat jo oikeudenpäätöksiä. Miksi siihen pitäisi hakea uusi päätös haastamalla oikeuteen?

Jos velallinen on varaton, ei sille synny varallisuutta uudella oikeudenkäynnillä. Minä en ainakaan edes ottaisi pakkotyöhön ketään ”vuokra lusmuria”. Tuskin tekisi mitään ja hajoittaisi/varastaisi enemmän.

Remie ei edes tiedä miten perintäprosessi toimii ja täällä esitetään asiantuntijaa.