Keskustelut Metsänhoito Suuri ja kattava valkohäntäpeurakeskustelu Vastaa aiheeseen: Suuri ja kattava valkohäntäpeurakeskustelu

Vastaa aiheeseen: Suuri ja kattava valkohäntäpeurakeskustelu

Keskustelut Metsänhoito Suuri ja kattava valkohäntäpeurakeskustelu Vastaa aiheeseen: Suuri ja kattava valkohäntäpeurakeskustelu

MJO

Voit tarkistaa henkilötunnuksen vasta kun olet sen saanut ja vuoklaisen ei tarvitse sitä antaa ennen kuin sopimuksen kirjoitushetkellä ja sekin voi olla väärä.

Voin tarkistaa sen siinä vaiheessa, kun hän lähettää vuokrahakemuksen. Jollei hän sitä anna ja vetoaa johonkin olemattomiin oikeuksiin. Häntä ei tulla koskaan (EI KOSKAAN) edes kutsumaan sopimuksen kirjoittamiseen.

Minun vuokrakohteisiin on tullut aina useita hakemuksia, joten ainakin tähän mennessä minä olen tehnyt valinnan, eikä vuokralainen.

 

Häätö ja perintä on maksullisia kaikille, jotka peritään häädettävältä, jos voidaan periä. Jollei voida, niin tyhjästä ei voi. Ei veronmaksajatkaan ole velvollisia rahoittamaan sinun vuokraustoimintaa.

Heh.. Miten maistraatti ja poliisi liittyy vuokraustoimintaan? Minä toimin juuri lain mukaan ja minä tunnen lain.  Sinä et Remie.