Keskustelut Puukauppa Mhy kilpailuttaa ja osallistuu itse omiin kilpailutuksiin? Vastaa aiheeseen: Mhy kilpailuttaa ja osallistuu itse omiin kilpailutuksiin?

Vastaa aiheeseen: Mhy kilpailuttaa ja osallistuu itse omiin kilpailutuksiin?

Keskustelut Puukauppa Mhy kilpailuttaa ja osallistuu itse omiin kilpailutuksiin? Vastaa aiheeseen: Mhy kilpailuttaa ja osallistuu itse omiin kilpailutuksiin?

uudehko metsänomistaja

Kysymys kuului mihin tarvitaan MHY:n palveluksia?

Ainakin  minä tarvitsen niitä kovastikin. Kokemukseni metsätyöstä on vähäinen, enkä tunne itseäni kykeneväksi tekemään oikeita päätöksiä metsissäni. Vaikka metsä onkin lähinnä harrastukseni, toivoisin olevani kykenevä saamaan siitä jotain tuloakin.

Milloin myydään, mitä myydään, mikä alua aukkohakataan, milloin hakataan, mitä hakataan, milloin raivataan, miten raivataan, milloin uudistetaan, miten uudistetaan ja niin edespäin. Tarvitsen paikallista MHY:tä vastaamaan tuon tasoisiin kysymyksiin.

Valiettavasti luonteeni vuoksi en usko kaupallisen yrittäjän ajavan minulle edullisinta ratkaisua, tarvitsen pu0lueettoman asiantuntijan, jolla ei ole oma lehmä ojassa vastatessaan kysymyksiini.
*
Valiettavasti uskoni MHY:n on kovasti heikentynyt sen jälkeen, kun MHY teki kilpailevan tarjouksen muiden tarjousten ohessa. Voinko enää pitää MHY:tä puolueettomana?

Miten minun tulisi toimia jatkossa? En halua luopua metsistäni.