Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas! Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!

Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!

Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas! Vastaa aiheeseen: Me keskustelemme taas!

pihkatappi pihkatappi

Juuri näin. Tämä keskusteluketju on hyvä tällaiseen yleismaailmalliseen höpötykseen. Metsäiset aiheet, joissa on jo aloituksessa mielenkiintoista asiaa, kun meistä kukin yrittäisimme saada asiasisällöltään pysymään asiassa ja keskustelua rakentumaan mielekkäiksi, niin täältä voisi jotain vaikka oppia. Tahtoo olla että kun yksi kirjoittaa hieman ohiaiheen ja vielä hyökkäävästi, loppu keskustelusta on arvotonta jorinaa ja aiheuttaa ainoastaan myötähäpeää. Syyllistyn itse vastaavaan rönsyilyyn ja olen yrittänyt parantaa tässä tapojani, eli luen enempi kuin esitän typeriä kommentteja. Esimerkki ajatus: Ehkä itsestäni tärkeä asia liittyy asiaan, mutta sotkee tämänhetkistä keskustelun punaista lankaa – aloitan uuden aiheen tai jätän asian omaksi tiedoksi tai odotan kun aiheen tiimoilta tulee sopiva hetki. Mutta enpä minä tätä palstaa omista, otin vain voimakkaasti kantaa.