Keskustelut Harrastukset Metsänomistajien vaikutusmahdollisuudet hirvieläinten kannansäätelyssä Vastaa aiheeseen: Metsänomistajien vaikutusmahdollisuudet hirvieläinten kannansäätelyssä

Vastaa aiheeseen: Metsänomistajien vaikutusmahdollisuudet hirvieläinten kannansäätelyssä

Keskustelut Harrastukset Metsänomistajien vaikutusmahdollisuudet hirvieläinten kannansäätelyssä Vastaa aiheeseen: Metsänomistajien vaikutusmahdollisuudet hirvieläinten kannansäätelyssä

Planter Planter

”Se ,että saaristossa on isoja ongelmia ,ei tarkoita ,että mantereella tilanne olisi lähellekään sama.”

Vaihdetaan hirvitalousalue. VS3 ei ole mikään saaristoalue ja tavoite on 4,2-4,7, se on edellä kuvassa olleen riistaneuvoston puheenjohtajan kotipesä ja siten ”erikoisalue”, jossa voidaan pitää yllä kanta, joka aiheuttaa kohtuuttomat vahingot.

Että vaan pitää selittää, selittää ja selittää aivan  täyttä puutaheinää, ei ollenkaan hajulla asiasta. Minä olen koko ikäni asunut lounaissaaristo- ja rannikkoalueella, tiedän ihan tarkkaan hirvieläintilanteen, mikä se on ja mistä johtuu. Sitten tulee joku viisas keski-suomesta ja sanoo, että olen väärässä.