Keskustelut Puukauppa UPM kumppanuussopimus Vastaa aiheeseen: UPM kumppanuussopimus

Vastaa aiheeseen: UPM kumppanuussopimus

Keskustelut Puukauppa UPM kumppanuussopimus Vastaa aiheeseen: UPM kumppanuussopimus

Metsäkupsa Metsäkupsa

 

Sopimuskirje Upm;ltä postista tuli eilen minullekin. Olen Metsäliiton jäsen, osalla tiloistani sopimus Umpin kanssa. Puukauppani olen n. 90% tehnyt Stora Enson kanssa.

Hinnan lisäksi annan entistä enemmän arvoa myös muille asioille. Stora Enson paikalliseen henkilöstöön ja alueurakoitsijaan ja etenkin ajojärjestelijään olen erittäin tyytyväinen. Hinnassakin on ollut kilpailukykyinen. Hintatietämykseni on uskoakseni sillä tasolla, että en ole viimeisissä kaupoissa muita ostajia vaivannut. Annan arvoa jouhevalle palvelulle, ja erinomaiselle työnjäljelle luottohakkaajien ansiosta. He myös tietävät toiveeni vanhastaan, joten lopputulos on minun mieleinen.

Mielestäni sopimukset antavat turvaa, eivätkä  minua ole kahlinneet. Usein sellaiset joilla ei itsellä ole kokemuksia sopimuksista kirjoittavat potaskaa, kuten Mhy;n usein syyllistää oman lehmän puolesta. Sopimukset eivät todellisuudessa rajoita metsäomistajaa, vaikka siellä usein pienellä lukee etuoikeudesta puukauppaan .