Keskustelut Tekniikka Stihl 362 ja 261 Vastaa aiheeseen: Stihl 362 ja 261

Vastaa aiheeseen: Stihl 362 ja 261

Keskustelut Tekniikka Stihl 362 ja 261 Vastaa aiheeseen: Stihl 362 ja 261

arto arto

Mutta kun valulohkot yhdistetään kiertokankeen laakerilla ja tapilla niin tasapanotustahan se vaatii…..Ei vaadi ne osat ovat tarkasti saman painoiset ja menevät koneen asentamana paikaleen. niin keskustappi, laakeri kuin puoliskokin. tehdään suurissa sarjoissa, useampi sata kerralla, kone puolet kasaa koneet. Siinä samaa mieltä jos kampura kiero että ketju kiristyy ja löystyy. miten vauhtipyörä, ottaa kiinni sytkä boksiin. ja on jumissa muutenkin. Laakerin jälkeen kiero ennemmin katkeaa kuin taipuu. Eikä usko että ketjujarru voi rikkoa moottorin ammattimallista, halvat kiinan mallit asia erikseen…..JA ONNEKSI ELFIN edustaa sthiliä hyvää mainetta maahantuojalle osaavat korjaajat sillä…..