Keskustelut Tekniikka 545fx autotune

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 121)
  • 545fx autotune

    Mihinkäs täältä hävisi keskustelu kyseisestä sahasta

  • arto arto

    Karkasi lapasesta. Muutamien häiriköiden takia.

    petep

    Onko  ensimmäinen kerta kun koko aihe  poistetaan täällä ?

    husku550xp

    Typerää ja lapsellista minun mielestä ylläpidolta. Kyseisessä keskustelussa oli kummiskin ihan asiaa kyseisestä sahasta. Eikö ole sama poistaa koko metsälehti jos ei kestä katsella kun muut vähän toisia härnäävät. Herkäksi on maailma mennyt ei voi muuta sanoa.

     

    Rane2

    Taisi siinä Jätkän ja Arton välinen henkinen kaapeli jäätyä niin tiukasti ettei irronnut vaikka kumpikin kiskoi hartiavoimin…

    Jätkä

    Lujaa on arto kiskonut, kun vaijerikin on ”venynyt 5 mm”.

    arto arto

    On sahattu kaasuliipaisin liikkunut. Toisin kuin jonkun lelusahassa.

    Jätkä

    Joillakin tosiaan on sellainen tekniikka, että kaasuakin pitää painaa syvemmälle kuin mitä se meneekään. Ei riitä, että on kaasu pohjassa vaan pitää vielä yruittää enemmän. Autossakin kaasupolkimen kohdalla on lattia montulla, kun on yritetty Fordia käskyttää. (Ainiin, autosta ei sovi puhua savolaisen kanssa silloin, kun puhe on jostain muusta)

    arto arto

    Ompas tehoton auto.. Jos lattian polin poljettu…..varmaan moottori lopussa niin kuin teillä päin näkyy kaikki olevan väärin tehty. Tai väärin säädetty.

    arto arto

    Lujaa on arto kiskonut, kun vaijerikin on ”venynyt 5 mm…….Jos ymmärrät En sitä minä kiskonut ole kaasuliipaisin sitä vaijeria liikuttaa…( ymmärrätkö) Oliko liian vaikeaa…

    Metsuri motokuski

    Aika yllättävää että kaasuvaijeri venyy noinkin paljon. Itse en ole vielä kertaakaan joutunut säätämään vaijeria venymisen vuoksi. Onkohan jossain joku vika joko vaijerinlaadussa tai voitelussa. Eihän tuo kaasuttimen kaasuläppä niin tiukka pitäisi olella että sen takia vaijerin venyisi. Minulla tahtoo vain muuten vaijerin säikeet katkeilla vaikka voitelen vaijerin viikottain sahan puhdistamisen yhteydessä. Joka toinen vuosi tuo vaijeri on kuitenkin vaihdettava tilhiinkin.

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 121)