Usein kysyttyä

Tarvitsetko apua?

Lehden tilaaminen

Miten voin tilata Metsälehden?

Voinko tilata pelkän Metsälehti Makasiinin?

Voinko tilata pelkän Metsälehden?

Voiko lehden tilata ulkomaille?

Miten voin tilata Metsälehti Digin?

Näköislehti: Miten voin tilata Metsälehden näköislehden (luettavissa tietokoneelta tai tabletilta)?

Milloin saan ensimmäisen lehden tehtyäni tilauksen?

Voinko muuttaa määräaikaisen tilauksen jatkuvaksi tilaukseksi?

Voinko muuttaa tilausmuotoa kesken kauden?

Voinko siirtää oman tilaukseni kokonaan toiselle henkilölle?

Voiko Metsälehden tilata opiskelijahintaan?

Voinko antaa lehden tilauksen lahjaksi?

Miten verkkolehti eroaa painetusta Metsälehdestä?

Peruutukset

Miten peruutan printtitilaukseni?

Miksi minulle tuli lehti, vaikka olen peruuttanut sen?

Miten peruutan Metsälehti Digin?

Laskutusasiat

Miten voin maksaa tilaukseni?

Voinko maksaa laskun useammassa erässä?

Miksi sain maksuhuomautuksen, vaikka olen maksanut tilaukseni?

Maksoin laskuni vahingossa kahteen kertaan, miten minun tulee toimia?

En pysty maksamaan laskuani eräpäivänä. Miten voin saada lisää maksuaikaa?

Haluan maksaa tilauksen e-laskuna, eli sähköisenä laskuna. Miten se tapahtuu?

Haluan maksaa tilaukseni suoramaksulla

Sisältävätkö hinnat arvonlisäveron?

Onko lehden tilausmaksu verovähennyskelpoinen?

Lehden jakeluun liittyvät kysymykset

Miksi lehteni ei tullut?

Osoitteenmuutokset

Mihin ilmoitan osoitteenmuutoksesta?

Voinko muuttaa lehden jakeluosoitteen väliaikaisesti?

Miksi lehti tuli vanhalla osoitteella, vaikka olen tehnyt osoitteenmuutoksen?

Kirjautuminen, käyttäjätunnukset ja salasanat

Miten Metsalehti.fi -verkkopalveluun rekisteröidytään?

Tuleeko minun rekisteröityä tehdäkseni tilauksen?

Rekisteröityminen ei onnistu sähköpostiosoitteellani

Olen unohtanut salasanani

Olen unohtanut käyttäjätunnukseni

Käyttäjätunnuksena toimiva sähköpostiosoitteeni muuttuu, miten muutan käyttäjätunnukseni?

Mistä löydän asiakasnumeroni?

Metsälehden verkkosivuilla olevassa jutussa on maksumuuri. Kuinka pääsen lukemaan artikkelin?

Minulle tulee Metsälehti kotiin kannettuna. Kuuluuko tilaukseeni tällöin myös Metsälehden verkkopalvelun maksulliset sisällöt?

Kuinka pääsen lukemaan näköislehteä ja lehtiarkistoa?

Tilaukseeni sisältyy Metsälehden verkkopalvelun maksulliset sisällöt. Pitääkö minun kirjautua sisään tunnuksillani joka kerta, kun käytän palvelua?

Haluan hankkia organisaatiossani usealle käyttäjälle lukuoikeuden Metsälehden näköislehteen (sis. lehtiarkiston) tai verkkopalvelun maksulliseen sisältöön. Miten saan oikeudet käyttööni?

Mihin antamiani tietoja käytetään?

Mitä selaimia Metsalehti.fi tukee?

Tilaajaedut

Kestotilaajan edut, mitä ne ovat?

Milloin saan tilaajalahjani?

Tilaajalahjana lähetetyn nappikuulokkeen käyttöohje

 

Muut aiheet

Voinko ostaa irtonumeron?

Onko mahdollista ostaa vanhoja lehtiä?

Mikä on näköislehti?

Mikä on Metsälehti Digi?

Lehden tilaaminen

Miten voin tilata Metsälehden?

Metsälehden tilauksen voit tehdä helposti nettisivuillamme osoitteessa www.metsalehti.fi/tilaa-lehti tai asiakaspalvelussamme tilaukset@metsalehti.fi / p. 09-315 49 840 (ma-pe klo 9.00-15.00).

Ulkomaantilauksissa olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme.

Voinko tilata pelkän Metsälehti Makasiinin?

Kyllä, Metsälehti Makasiini on tilattavissa erikseen. Metsälehti Makasiini ilmestyy 8 kertaa vuodessa.

Voinko tilata pelkän Metsälehden?

Meillä ei ole pelkkää Metsälehden tilausmuotoa.

Voiko lehden tilata ulkomaille?

Kyllä. Tilaushinnat ulkomaille ovat puolitoistakertaiset verrattuna normaalihintoihin.

Ulkomaantilauksissa olethan yhteydessä asiakaspalveluumme tilaukset@metsalehti.fi tai p. 09-315 49 840.

Miten voin tilata Metsälehti Digin?

Metsälehti Digin tilauksen voit tehdä nettisivuillamme osoitteessa www.metsalehti.fi/tilaa-metsalehti-digi.

Metsälehti Digin tilaus maksetaan suoraan palvelussa luottokortilla, ja tilausta ei voi tehdä Metsälehden asiakaspalvelun kautta.

Tilataksesi Metsälehti Digin tulee sinun ensin rekisteröityä. Tämän jälkeen palvelu ohjaa sinut maksamaan tilauksen Svea -maksupalvelutarjoajan sivulle. Maksaessasi tilausta maksupalveluntarjoajan sivulla syötä lomakkeelle luottokortilla näkyvä nimi.

Metsälehti Digin tilaus on jatkuva tilaus, joka veloitetaan automaattisesti luottokortilta kuukausittain. Tarvitset maksun vahvistamiseksi verkkopankkitunnuksesi. Huomaathan, että ensimmäistä kertaa korttia käyttäessä Svea tekee luottokortille katevarauksen.

Miten voin tilata Metsälehden näköislehden (luettavissa tietokoneelta tai tabletilta)?

Metsälehden näköislehti on tilattavissa Lehtiluukku.fi-palvelun kautta osoitteessa www.lehtiluukku.fi/lehti/metsalehti.

Milloin saan ensimmäisen lehden tehtyäni tilauksen?

Oletuksena tilauksesi alkaa seuraavasta numerosta, ellei tilausvaiheessa ole sovittu muuta. Metsälehti ilmestyy kahden viikon välein.

Voinko muuttaa määräaikaisen tilauksen jatkuvaksi tilaukseksi?

Voit muuttaa tilauksesi määräaikaisesta kestotilaukseksi määräaikaisen tilausjakson päättyessä.

Voinko muuttaa tilausmuotoa kesken kauden?

Kesken kauden tilausmuodon muuttaminen ei ole mahdollista. Uusi tilausmuoto alkaa, kun jakelussa oleva, maksettu tilauskausi on päättynyt.

Voinko siirtää oman tilaukseni kokonaan toiselle henkilölle?

Tämä on mahdollista ilmoittamalla muutoksesta Metsälehden asiakaspalveluun tilaukset@metsalehti.fi tai puhelimitse p. 09 315 49 840 (ma-pe klo 9.00-15.00).

Voiko Metsälehden tilata opiskelijahintaan?

Kyllä, metsäalan opiskelijat voivat tilata Metsälehden 12 kk määräaikaistilauksen 6 kk määräaikaistilauksen hinnalla (85 €). Opiskelijakortista tai muusta opiskelijatodistuksesta tulee lähettää kopio asiakaspalveluun tilaukset@metsalehti.fi.

Voinko antaa lehden tilauksen lahjaksi?

Metsälehden kestotilaaja voi tilata ystävälleen lahjaksi Metsälehden sisältäen Makasiinit -30%, ja Metsälehti Makasiinin -40% alennuksella määräaikaisen tilauksen normaalihinnasta tekemällä tilauksen suoraan asiakaspalveluun, tilaukset@metsalehti.fi. Voit tilata myös minkä tahansa muun tilausvaihtoehdon ystävällesi huolimatta siitä oletko tilaaja vai et. Tilatessasi ilmoitat sen, että laskut tulee ohjata sinulle. Tulosta lahjakortti

Miten verkkolehti eroaa painetusta Metsälehdestä?

Metsälehteä voi lukea sähköisesti verkkolehtenä tai näköislehtenä. Näköislehti on tarkka kopio painetusta lehdestä. Verkkolehdessä on samat artikkelit kuin painetussa lehdessäkin, mutta joitakin eroja löytyy. Esimerkiksi ilmoituksia ei verkkolehdessä ole, myös juttujen otsikoinneissa ja kuvituksessa voi olla eroja.

Peruutukset

Miten peruutan printtitilaukseni?

Jos haluat irtisanoa tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme tilaukset@metsalehti.fi, tai puhelimitse p. 09-315 49 840 (ma-pe klo 9.00-15.00). Noudatamme lehtimyynnissä kuluttajasuojalain 6 luvun määräyksiä, jotka koskevat koti- ja postimyyntiä.  Tilaajalla on oikeus peruuttaa kotimyynnissä tekemänsä tilaus 14 päivän kuluessa laskun ja ensimmäisen lehden vastaanottamisesta. Tilaajalla on myös oikeus irtisanoa tilauksensa päättymään laskutusjakson päättymiseen ilmoittamalla asiasta tilaajapalveluun vähintään yhtä viikkoa ennen voimassaolevan laskutusjakson päättymistä.

Mikäli peruutus tehdään kesken tilauskauden, laskutetaan jo lähetetyt lehdet siltä ajalta, jonka uusi tilausjakso on ehtinyt olla voimassa. Mahdolliset tilauksen kampanjaedut eivät ole voimassa, mikäli tilaus irtisanotaan kesken laskutusjakson.

Miksi minulle tuli lehti, vaikka olen peruuttanut sen?

Jos peruutat tilauksesi kesken kauden siten, että seuraavan lehden ilmestymiseen on alle 7 päivää, tieto tilauksestasi on jo ehtinyt lähteä painotaloon. Tämän takia peruuttamisen jälkeen saattaa tulla vielä yksi lehti. Niissä tapauksissa, joissa peruutus on tehty tilausjakson loppuun, lähetämme lehteä tilausjakson loppuun saakka.

Miten peruutan Metsälehti Digin?

Metsälehti Digin tilaus peruutetaan Metsälehti.fi -verkkopalvelun oma profiili -sivulla. Peruutus astuu voimaan kuluvan jakson lopussa, eli tilaus ei enää uusiudu automaattisesti eikä luottokorttia veloiteta.

Metsälehti Digin tilausta ei voi perua Metsälehden asiakaspalvelussa.

Laskutusasiat

Miten voin maksaa tilaukseni?

Metsälehden tilauksesta lähetämme laskun antamaasi osoitteeseen, kun tilauksesi on alkanut.

Metsälehti Digin tilaus maksetaan luottokortilla Metsälehti.fi -palvelussa. Maksunvälittäjänä toimii Svea. Tilaus uusiutuu automaattisesti kerran kuukaudessa, ja seuraavan kuukauden tilaushinta veloitetaan luottokortilta uusiutumisen yhteydessä. Huomaathan, että ensimmäistä kertaa korttia käyttäessä Svea tekee luottokortille katevarauksen.

Näköislehden tilaukset maksetaan Lehtiluukun palvelussa www.lehtiluukku.fi/lehti/metsalehti.

Voinko maksaa laskun useammassa erässä?

Metsälehti laskutetaan tilausjakson mukaisesti, aina koko jakso kerrallaan. Esim. mikäli tilauksesi on 6kk kestotilaus, saat laskun aina 6kk välein. 12kk kestotilaus laskutetaan 12kk välein jne.

Valitettavasti yksittäistä laskua ei voi jakaa useampaan erään.

Miksi sain maksuhuomautuksen, vaikka olen maksanut tilaukseni?

Jos maksusi saapuu meille eräpäivän jälkeen, saattaa huomautuslasku ehtiä lähteä vaikka oletkin maksusta huolehtinut. Mikäli olet maksanut laskun juuri ennen huomautuslaskun saapumista, sinun ei tarvitse välittää huomautuksesta.

Huomaathan, että laskun maksamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus.

Maksoin laskuni vahingossa kahteen kertaan, miten minun tulee toimia?

Jos huomaat maksaneesi laskun vahingossa kahdesti, ole yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@metsalehti.fi tai p. 09-315 49 840 (ma-pe klo 9.00-15.00). Kestotilaukselle mahdollisesti maksetut ylimääräiset maksut siirretään uudelle tilausjaksolle ennakkomaksuksi. Mahdollista palautusta varten tarvitsemme tilinumerosi IBAN-muodossa.

En pysty maksamaan laskuani eräpäivänä. Miten voin saada lisää maksuaikaa?

Voit keskustella eräpäivän siirrosta asiakaspalvelumme kanssa, p. 09-315 49 840 (ma-pe klo 9.00-15.00).

Haluan maksaa tilauksen e-laskuna, eli sähköisenä laskuna. Miten se tapahtuu?

E-lasku on sähköinen lasku, jonka sisältö ja maksuaika ovat samat kuin paperisen laskunkin. E-lasku korvaa paperisen laskun ja tulee suoraan verkkopankkiisi tai NetPostiisi. Halutessasi voit tulostaa sen normaaliksi paperilaskuksi.

1) Kirjaudu omaan verkkopankkiisi tai NetPostiisi

2) Tee sopimus, eli uusi e-lasku ja valitse laskuttajaksi Tapio Palvelut Oy

3) Käytä yksilöintitietona Metsälehden asiakasnumeroasi, jonka löydät laskusta tai Metsälehti Makasiinin osoitekentästä (pelkät numerot, ei L-kirjainta)

Lisätietoa e-laskun käyttöönotosta saat omasta pankistasi tai netistä osoitteesta www.e-lasku.info.

Haluan maksaa tilaukseni suoramaksulla

Metsälehden / Tapio Palvelut Oy:n laskuja ei ole mahdollista maksaa suoramaksulla.

Sisältävätkö hinnat arvonlisäveron?

Kyllä. Printtilehtien ja sähköisten tuotteiden eli näköislehden ja Metsälehti Digin tilaushintojen arvonlisävero on 10%. Myös kirjojen arvonlisävero on 10%.

Onko lehden tilausmaksu verovähennyskelpoinen?

Metsälehden tilausmaksu on vähennyskelpoinen metsäverotuksessa.

Lehden jakeluun liittyvät kysymykset

Miksi lehteni ei tullut?

Jakeluhäiriöitä valitettavasti tapahtuu silloin tällöin meistä riippumattomista syistä. Mikäli lehti on jäänyt tulematta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@metsalehti.fi. Mikäli lehden tilaus on voimassa ja lehden jakamatta jättäminen toistuu, ole yhteydessä omaan postikonttoriisi.

Muista ilmoittaa muuttunut osoitteesi. Emme saa tietoa osoitteenmuutoksista Postilta tai väestörekisterikeskuksesta. Osoitteenmuutoksen voit tehdä muokkaamalla omia profiilitietojasi ollessasi kirjautuneena verkkopalvelussamme.

Osoitteenmuutokset

Mihin ilmoitan osoitteenmuutoksesta?

Pysyvän osoitteenmuutoksen voit tehdä muokkaamalla omia profiilitietojasi ollessasi kirjautuneena verkkopalvelussamme.

Voit ilmoittaa muuttuneesta osoitteesta myös suoraan asiakaspalveluun asiakaspalvelu@metsalehti.fi tai p. 09-315 49 840 (ma-pe klo 9.00-15.00).

Voinko muuttaa lehden jakeluosoitteen väliaikaisesti?

Kyllä. Mikäli haluat tehdä tilapäisen osoitteenmuutokset ota yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@metsalehti.fi tai p. 09-315 49 840 (ma-pe klo 9.00-15.00).

Miksi lehti tuli vanhalla osoitteella, vaikka olen tehnyt osoitteenmuutoksen?

Osoiteajo tehdään 7 päivää ennen lehden ilmestymistä. Mikäli olet tehnyt osoitteenmuutoksen alle 7 päivää ennen lehden ilmestymistä, tulee lehti vielä vanhalla osoitteella.

Kirjautuminen, käyttäjätunnukset ja salasanat

Miten Metsalehti.fi -verkkopalveluun rekisteröidytään?

Pääset rekisteröitymään verkkopalveluumme osoitteessa www.metsalehti.fi/rekisteroidy.

Rekisteröitymistä varten tarvitset sähköpostiosoitteen. Mikäli haluat tilaukseesi kuuluvat edut samalla voimaan, kuten pääsyn Metsälehti Digiin, syötä rekisteröitymisen yhteydessä myös asiakasnumerosi. Asiakasnumeron löydät laskusta tai lehden osoitekentästä (pelkät numerot, ei L-kirjainta). Voit kysyä asiakasnumeroasi myös soittamalla asiakaspalveluun, p. 09-315 49 840 (ma-pe klo 9.00-15.00).

Tuleeko minun rekisteröityä tehdäkseni tilauksen?

Tilatessasi Metsälehden paperiversion sinun ei tarvitse rekisteröityä. Rekisteröityminen tilauksen tehtyäsi kuitenkin kannattaa, sillä rekisteröitymällä pääset mm. kommentoimaan keskustelujamme, lisäämään kuvia, sekä muokkaamaan omia tietojasi kuten tekemään osoitteenmuutoksen.

Metsälehti Digin tilaus vaatii rekisteröitymisen palveluun. Palvelu tunnistaa tilauksesi vain ollessasi kirjautuneena.

Rekisteröityminen ei onnistu sähköpostiosoitteellani

Mikäli olet joskus aikaisemmin rekisteröitynyt Metsalehti.fi -verkkopalvelussa, ei uusi rekisteröityminen samalla sähköpostiosoitteella enää onnistu. Kokeile kirjautumista sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi.

Olen unohtanut salasanani

Voit luoda uuden salasanan tilaamalla sen sähköpostiosoitteeseesi linkistä www.metsalehti.fi/salasana-unohtunut.

Seuraa sähköpostissa tulevia ohjeita salasanan uusimiseksi. Mikäli et saa viestiä tai et pääse enää sähköpostiisi, ole yhteydessä asiakaspalveluun asiakaspalvelu@metsalehti.fi / p. 09-315 49 840 (ma-pe klo 9.00-15.00).

Olen unohtanut käyttäjätunnukseni

Käyttäjätunnuksena Metsalehti.fi -verkkopalvelussa toimii sähköpostiosoitteesi.

Käyttäjätunnuksena toimiva sähköpostiosoitteeni muuttuu, miten muutan käyttäjätunnukseni?

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@metsalehti.fi / p. 09-315 49 840 (ma-pe klo 9.00-15.00).

Mistä löydän asiakasnumeroni?

Asiakasnumeron löydät lehden takakannesta osoitetietojesi yhteydestä tai laskusta. Saat sen myös asiakaspalvelustamme asiakaspalvelu@metsalehti.fi / p. 09-31549840 (ma-pe klo 9.00-15.00).

Metsälehden verkkosivuilla olevassa jutussa on maksumuuri. Kuinka pääsen lukemaan artikkelin?

Maksullinen artikkelisisältö on kokonaisuudessaan avointa kaikille kestotilaajillemme. Jos olet kestotilaaja, pääset lukemaan maksullisia artikkeleita rekisteröitymällä Metsalehti.fi -verkkopalvelussa, ja syöttämällä rekisteröitymisvaiheessa asiakasnumerosi.

Mikäli et ole kestotilaaja mutta haluat päästä lukemaan maksullista sisältöä, voit tehdä Metsälehti Digin tilauksen sivulla www.metsalehti.fi/tilaa-metsalehti-digi.

Tilataksesi Metsälehti Digin tulee sinun ensin rekisteröityä. Tämän jälkeen palvelu ohjaa sinut maksamaan tilauksen Svea -maksupalvelutarjoajan sivulle. Metsälehti Digin tilaus on jatkuva tilaus, joka veloitetaan automaattisesti luottokortilta kuukausittain. Tarvitset maksun vahvistamiseksi verkkopankkitunnuksesi. Huomaathan, että ensimmäistä kertaa korttia käyttäessä Svea tekee luottokortille katevarauksen.

Minulle tulee Metsälehti kotiin kannettuna. Kuuluuko tilaukseeni tällöin myös Metsälehden verkkopalvelun maksulliset sisällöt?

Verkkopalvelun maksulliset sisällöt kuuluvat kaikkiin Metsälehden ja Metsälehti Makasiinin kestotilauksiin. Mikäli sinulla on määräaikainen tilaus, voit tehdä lisäksi Metsälehti Digin tilauksen sivulla www.metsalehti.fi/tilaa-metsalehti-digi.

Tilataksesi Metsälehti Digin tulee sinun ensin rekisteröityä. Tämän jälkeen palvelu ohjaa sinut maksamaan tilauksen Svea -maksupalvelutarjoajan sivulle. Metsälehti Digin tilaus on jatkuva tilaus, joka veloitetaan automaattisesti luottokortilta kuukausittain. Tarvitset maksun vahvistamiseksi verkkopankkitunnuksesi. Huomaathan, että ensimmäistä kertaa korttia käyttäessä Svea tekee luottokortille katevarauksen.

Kuinka pääsen lukemaan näköislehteä ja lehtiarkistoa?

Näköislehteä ja lehtiarkistoa pääset lukemaan rekisteröitymällä Metsalehti.fi -verkkopalvelussa, ja syöttämällä rekisteröitymisvaiheessa asiakasnumerosi. Mikäli tilaukseesi sisältyy näköislehtiarkiston lukuoikeus, pääset arkistoon linkistä www.metsalehti.fi/nakoislehdet (sinun tulee olla kirjautuneena).

Mikäli tilaukseesi ei sisälly näköislehtiarkiston lukuoikeutta, voit tehdä Metsälehti Digin tilauksen, johon sisältyy myös lehtiarkiston lukuoikeus. Tilaus tehdään sivulla www.metsalehti.fi/tilaa-metsalehti-digi.

Tilataksesi Metsälehti Digin tulee sinun ensin rekisteröityä. Tämän jälkeen palvelu ohjaa sinut maksamaan tilauksen Svea -maksupalvelutarjoajan sivulle. Metsälehti Digin tilaus on jatkuva tilaus, joka veloitetaan automaattisesti luottokortilta kuukausittain. Tarvitset maksun vahvistamiseksi verkkopankkitunnuksesi. Huomaathan, että ensimmäistä kertaa korttia käyttäessä Svea tekee luottokortille katevarauksen.

Näköislehden irtonumeroita tai määräaikaisen tilauksen voit ostaa myös Lehtiluukusta. Lehtiluukun tilaukseen ei sisälly arkistoa.

Tilaukseeni sisältyy Metsälehden verkkopalvelun maksulliset sisällöt. Pitääkö minun kirjautua sisään tunnuksillani joka kerta, kun käytän palvelua?

Ei tarvitse. Kirjautuessasi sisään verkkopalveluun omalta koneeltasi voit käyttää ”Pidä minut sisäänkirjautuneena” -valintaa, jolloin verkkopalvelu muistaa kirjautumisesi seuraavalla kerralla.

Haluan hankkia organisaatiossani usealle käyttäjälle lukuoikeuden Metsälehden näköislehteen (sis. lehtiarkiston) tai verkkopalvelun maksulliseen sisältöön. Miten saan oikeudet käyttööni?

Ole yhteydessä Metsälehden asiakaspalveluun, asiakaspalvelu@metsalehti.fi / p. 09-315 49 840 (ma-pe klo 9.00-15.00).

Mihin antamiani tietoja käytetään?

Tilaajan osoitetiedot ovat Metsälehden asiakasrekisterissä, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitoon ja hoitoon (puhelimitse, tekstiviestein ja sähköpostilla). Tilaaja voi kieltää tietojensa käytön markkinointitarkoituksiin ja mielipide- ja markkinatutkimuksiin ilmoittamalla asiasta asiakaspalveluun, asiakaspalvelu@metsalehti.fi / p. 09-315 49 840 (ma-pe klo 9.00-15.00). Tarkemmin Metsälehden tietosuojasta voit lukea täältä: www.metsalehti.fi/tietosuoja/

Mitä selaimia Metsalehti.fi tukee? / Miksi Metsälehden näköislehti ei toimi selaimellani?

Metsalehti.fi-palvelu tukee Chrome-, Firefox-, Safari- ja Internet Explorer-selainten uusimpia versioita. Mobiilikäytössä Internet Explorer -selaimen tuki on rajallinen.

Tilaajaedut

Kestotilaajan edut, mitä ne ovat?

Metsälehden ja Metsälehti Makasiinin kestotilaajaedut ovat:

  • vuosittain julkaistava Metsäverokirja kotiin postitettuna (arvo 29 €)
  • Metsälehti Digin sisältö kokonaisuudessaan: verkkolehti, näköislehti, verkkopalvelun maksullinen sisältö sekä lehtiarkisto (arvo 11,90 €/kk)
  • Metsän arvo-laskuri metsalehti.fi -sivustolla vain kestotilaajille
  • osallistut automaattisesti kaikkiin tilaaja-arvontoihin
  • voit tilata Metsälehden -30% ja Metsälehti Makasiinin -40% alennuksella ystävällesi
  • voit osallistua kestotilaajille järjestetyille lukijamatkoille
  • tilausmaksu on vähennyskelpoinen metsäverotuksessa arvonlisäveroineen
  • välittömät etusi kestotilaajana ovat arvoltaan 171,80 €/v.

Milloin saan tilaajalahjani?

Tilaukseesi mahdollisesti kuuluva tilaajalahja postitetaan n. 4 viikon sisällä siitä, kun tilauksen maksusuoritus näkyy tilillämme, ellei tilauksen yhteydessä ole mainittu muuta.

Tilaajalahjana lähetetyn nappikuulokkeen käyttöohje

BLUETOOTH-KUULOKKEIDEN KÄYTTÖOHJE

Yhdistäminen:
1. Pidä kuulokekotelon virtanappia pohjassa, kunnes kuulokkeiden tilan osoittava led-valo alkaa välkkyä punaista ja sinistä, mikä ilmoittaa niiden siirtyneen yhdistämistilaan.
2. Avaa puhelimesi asetuksista Bluetooth ja yhdistä i7mini-laite.

Puheluun vastaaminen ja puhelun katkaiseminen:
1. Kun laite on valmiustilassa kuuloke hälyttää puhelimen soidessa. Puheluun vastataan ja puhelu katkaistaan painamalla lyhyesti kuulokkeen virtanappia.

Musiikin kuuntelu:
1. Kun laite on valmiustilassa voit kuunnella musiikkia kuulokkeilla puhelimestasi.
2. Painamalla kuulokkeen virtanappia lyhyesti käynnistät ja katkaiset musiikin.

Kuulokkeet sammutetaan painamalla pitkään kuulokkeen virtanappia.

Latausohjeet:
Kytke USB-laturi kuulokekoteloon. Kun kotelon punaiset LED-valot lakkaavat vilkkumasta ja palavat yhtenäisesti ovat kuulokkeet täysin latautuneet. Latausaika on 1-2 tuntia.

Muut aiheet

Voinko ostaa irtonumeron?

Voit ostaa Metsälehti Makasiinin irtonumeron hyvin varustelluista Lehtipisteen myyntipisteistä.

Onko mahdollista ostaa vanhoja lehtiä?

Vanhoja lehtiä on mahdollista lukea näköislehtien arkistossa. Näköislehtien arkisto sisältyy Metsälehti Digin tilaukseen, jonka voit tehdä osoitteessa www.metsalehti.fi/tilaa-metsalehti-digi.

Mikä on näköislehti?

Näköislehti on lehden sähköinen versio, joka vastaa ulkoasultaan painettua lehteä.

Mikä on Metsälehti Digi?

Metsälehti Digi palvelee Metsälehden lukijaa verkossa, joustavasti sekä mobiilissa että tietokoneella. Metsälehti Digin tilaus antaa käyttöösi rajattoman lukuoikeuden verkkosisältöihin, verkkolehteen, näköislehteen ja lehtiarkistoon. Tilaus on jatkuva, kuukausittain luottokortilta veloitettava tilaus ja se on irtisanottavissa koska tahansa kuluvan laskutusjakson loppuun. Huomaathan, että ensimmäistä kertaa korttia käyttäessä Svea tekee luottokortille katevarauksen.