Keskustelut Tekniikka Jonsered 2253/Hva 550

Esillä 10 vastausta, 31 - 40 (kaikkiaan 44)
  • Jonsered 2253/Hva 550

    Jonsered 2253WH tyhjäkäynnilta kaasua painaessa viivettä,miettimistä.joskus voi jopa sammuakin,Onko kellään
    vinkkiä mistä voi johtua.Saha on kyllä tehopakkaus.Tankki kesti sahata tänään kovassa pakkasessa kuusen ja männyn harvennuksella
    35-40 min.

  • e-h e-h

    Mulla ei ole suurempia ongelmia ollut hva 560 autotune,välillä kyllä röpöttää mutta kun sattuu järeitä puita niin pelaa paremmin,nyt kyllä tulee teräöljyt ulos,tiiviste pettänyt.

    Nuorimetsämies Nuorimetsämies

    Missäkohtaa on tuo tiiviste joka sulla vuotaa

    e-h e-h

    Siitähän se edestä pakoputken alapuolelta,

    themetsuri

    Taitaa olla tyyppivika tuo teräöljyn vuotaminen, mulla 550 alkoi vuotamaan teräöljyä justiinsa pakoputken alapuolelta, huoltomies laittoi uuden tiivisteen(takuuvehje), vaan eipä tullut pitävä…sain kokonaan uuden sahan.

    e-h e-h

    Tyyppivika on,järestään on 560 vuotaneet öljyt pihalle,eikä kestä uusittu tiivistekkään.

    J_J

    mikä on
    vikana kun joutuu vetää narustaa niin monta kertaa kun jonseder 2253 on lämmin vaikka laitettu korvaus ventiili uusi päivitys

    MIKANDER

    2.kertaa öljytankintiiviiseteet
    Takuuseen ynnä päivityksiä.
    Riitti vaihdoin TILHI 261m.
    pelaakomiasti eronomia.
    ei toisin HVA.tasolla.

    jees h-valta

    Tuo öljytankin vuoto on kumma kyllä ollut ikiaikainen vika huskuissa joten kummaa ettei asiaan ole alettu tehdä mitään. Olikohan joku 40:n joskus maatilasahasarjaa ja sekin vuosi melkein uudesta alkaen. Muuten kelvollinen yleisaha kyllä. Kotiaikojen muistoja vain.

    e-h e-h

    Minun huskiin takuuna vaihtavat kampikammion,mainittakoon että stihl 261 olen sahannut monta kertaa enemmän,ei ole ollut mitään vikaa..

    jees h-valta

    Kyllä Stihlin kaas olen myös tyytyväinen vaikken ammattilainen olekkaan. Nytkin kakssatanen ollut koko talven Valtran hytissä ja kun metsään mennään Valtra sammuksiin ja Stihli käyntiin.
    Ei ole kumpaankaan varaosia tarvittu ja molemmat senkun toimii.

Esillä 10 vastausta, 31 - 40 (kaikkiaan 44)