Keskustelut Metsänomistus Kesän 2014 palstalaisten tapaaminen ja mottikisa!?!

Viewing 10 replies - 51 through 60 (of 124 total)
  • Kesän 2014 palstalaisten tapaaminen ja mottikisa!?!

    Tämänvuotiset kisat on käyty ja tapaamiset tavattu.

    Entä ensi vuonnna?

    Keskustelu ja paikkojen tarjoilu voi alkaa!
    Kovasti tämän vuotisessa tapaamisessa toivottiin päästävän seuraavaksi jessen haavikkoon vilvoittelemaan, katotaan miten käy. Voihan sitä löytyä vielä mielenkiintoisempiakin kohteita.

    Varmaan voidaan olla yhtä mieltä siitä, että kohteen pitää olla metsäkohde ja kotimaassa. Laivareissut ja ulkomaanmatkat ovat sitten jollakin muulla porukalla tehtäviä.

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • jees h-valta

    A.J.( ja kaikki muutkin halukkaat tietysti) voivat nähdä järjestettynä tapahtumana kuten olen luvannut hiukan lähempänä ensimmäistä päätehakkuuta. (Aiemmat aiheen kommenttini)
    Kun ja jos oikein muistan A.J. on mhy-taustainen. Mikään ei estä ottamasta vaikka H-vallan mhy-toimih. yht. (Teljän mhy) ja sopia vaikka hänen kanssaan katsannosta. Hänhän teki Mhy-lehteen niistä jutunkin.nyt viimeisessä ilmestyneessä. (Mutta paikallisosiossa). Onhan sitä vähän pyöritelty näissä paikalliskokoontumisissakin. Mutta kun koskaan ei tule mitään valmista. Aina kun kokouksista erkannutaan välipätkä mennään hiljaisuudessa. Olen aikapaljon arkisin kiinni tässä päätyössäni mutta muutama päivä ennen yhteydenotto niin lähden aina muutaman tunnin näyttökierrokselle myös. Tanelillahan on myös yhteystietoni joten ainakin A.J. saa ne häneltä minun luvallani. Ja aina täällä ilmoittaen halukkuudesta varmasti moni muukin.
    Jopa kesäaikaan yöpymiskelpoinen pirttikin löytyy tuolta Porin Lassilan kylän läheltä. Laitan vesimittarin paikalleen ja siivoan vain enste. Tämä esim. lomareissukulkijoiden suhteen ajatellen.
    Pieni remppa siellä on kesken mutta mahtuu hyvin joukkoon.

    Korpituvan Taneli

    Tässähän sitä on e-h jo hiukan alkua pohdinnalle!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

    e-h

    Niimpä,jesse kasvattaa haavikot liian harvoina,tiälläe ois harjamäen tilalla tihheetä hybriitti haavikkoo

    Korpituvan Taneli

    Mites tämä rintama etenee?

    Onko suunta jo selvillä ensi kesäksi?

    Terveisin: Korpituvan Taneli

    JacktheRibber

    Ei taida tulla tästä hommasta lasta eikä paskaa!

    Caballista

    Eilen pohdinkin tapaamista, kesä alkaa lähestymään ja kalenterin viikonloppuja alkaa kulumaan.

    Palstalaisten metsistä _minun_mielestä_ kiinnostavimmat olisivat Haapajessen haavikot ja Puuntakusen talousmetsät. Haapajesse taisi kieltäytyä kunniasta, mutta Puuntakunen taisi olla varovaisen positiivinen asian suhteen?

    Tulisin mieluusti taas Metsäseminaariin jos saamme vain ajan ja paikan sovittua. Viime kerrasta minulle tarttui muutamia ajatuksia ja muutamat omat ajatukset vahvistuivat. Porukka oli metsähenkisen mukavaa juttuseuraa ja sain kerrankin olla jossakin porukassa nuorin…

    Suomessa on ympäriinsä metsäteollisuutta, varmaan saamme porukalle kysyttyä jonkun vierailun kaikilta paikkakunnilta. Eikä sekään ole pakollista, isäntä/emäntä saa päättää ohjelmasta.

    Anton Chigurh

    Kovin on nihkeästi lähtenyt käyntiin tämä projekti. Ehkä olisi syytä erottaa kisailut ja ainakin hävinneet kisailijat ihan omaksi porukakseen. Voisivat uhitella ihan keskenään. Ja keskustella asiantuntevasti (myös keskenään) vaikka lumikkohypoteesista.

    Anton Chigurh

    Mistä kenkä puristaa?

    Tämänvuotinen raskassarjalaisten metsäseminaari onkin jo pidetty.

    Aukusti

    Anton esitti kysymyksen: ”Mistä kenkä puristaa?”

    Vai kuristaako pipo?

    Suden jälki

    Arvostamani Puun takaa metsät todella kiinnostaisi. Tosin tässä ikää kelpaa kaikki. Puhun naisista kuin myös metsistä.

Viewing 10 replies - 51 through 60 (of 124 total)