Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 37,481 - 37,490 (kaikkiaan 38,525)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• käpysonni käpysonni

Jätän tämän paskan palstan, kun tämä on muuttunut  niin s-tanan vihervasemmistolaiseksi että.  No ei tämä mulle enää anna mitään, kun olen tällänen MAGALAINEN äärioikeistolainen, pitäkää tunkkinne, vidun monimuotoisuutenne ja luonnonsuojelufanaattisuutenne. HYVÄSTI S-TANAN  SOSIALISTIT.

MJO

Jätän tämän paskan palstan, kun tämä on muuttunut  niin s-tanan vihervasemmistolaiseksi että.

Hyvä! Muista kans.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Eikö ole hyvä että on eri mielipiteitä… tylsää olisi jos kaikki vaan olisivat samanmielisiä!

Gla Gla

Niin usein olen matkoihini kävellyt. Ja melkein yhtä usein takaisin tullut. Taas sinne päin matkalla olen nyt. Tulkaa vastaan oi ystävät hullut.

Kahlschlag Kahlschlag

Lainaus: ”Jätän tämän paskan palstan, kun tämä on muuttunut niin s-tanan vihervasemmistolaiseksi että.”

Käpysonni, älä nyt niin vähästä kuin vihervassariuskovaisturakaisten ulinasta palstaa jätä. Niitä on kiva mätkiä milloin mistäkin aiheesta.

En ole persu, mutta marxilais- ja vihervassariuskovaisturakaisista en pidä, ja Kepu pettää aina.🤮

Minusta kannattaa mennä eteenpäin savolaishumoristi Leskisen tiellä, kuten Gla tuossa toteaakin.

Minua huvittaa Leskisen vino kappale ”Outoon valoon”, jota olen aikanaan soittanutkin soittokaverien kanssa, siinä kun on se 7/4-tahtilajikohta välissä tylsän 4/4-tahtilajin asemesta.

Mutta onhan Leskinen minusta hyvin kiteyttänyt suomalaisen meiningin kappaleessa ”Elämässä pitää olla runkkua”; sillä asenteella olen itse mennyt.👍🏻

Visakallo Visakallo

Eipä täällä kannata ottaa itseensä, vaikka joskus saattaisi aihettakin olla. Jos joku menee henkilökohtaisuuksiin, niin antaa heille samalla mitalla takaisin. Jotkut ovat yllättävänkin herkkänahkaisia, kun saavat kerrankin maistaa omaa lääkettään. Jokunen on sen jälkeen jopa häipynyt palstalta, ja palunnut takaisin vasta uudella nimellä. Kaikkein makeimmat naurut tulee, kun joku alkaa sättiä valehtelijaksi. Viimeksi yksi tällainen sanoi, että 95% jutuistani ei pidä paikkaansa, mutta ei osannut kuitenkaan sanoa, mitä on ollut se 5% mikä on pitänyt paikkansa! Aikamoisia Mennennin tuoksuisia tyttökultia!

Gla Gla

”Mutta onhan Leskinen minusta hyvin kiteyttänyt suomalaisen meiningin kappaleessa ”Elämässä pitää olla runkkua”; sillä asenteella olen itse mennyt.”

Minkä asenteen olet valinnut? Kappaleessahan kerrotaan miten asiat ovat ja miten niiden pitäisi olla. Hyvin ajankohtainen aihe.

Kahlschlag Kahlschlag

Tämän asenteen: ”Elämässä pitää olla runkkua!
    Ei välttämättä leipää eikä punkkua!
    Ei tarvita me pressaa eikä kunkkua!”

Tuolla asenteella pärjään aina, ja hauskaa pitää olla.👍🏻 Toki syödä ja juoda täytyy (vain kohtuullisesti alkoholia), että elää.

Ei kannata ottaa Leskisen juttuja kirjaimellisesti, ne ovat symboliikkaa.

Ja faijani aikanaan opetti, että ketään ei tarvitse tässä maailmassa kumarrella, riittää vain, että kohtelee ihmisiä asiallisesti. Hyvä neuvo. 😎

Rukopiikki

Onko Espanja ainoa maa jolla on selkärankaa ja joka vielä noudattaa kansainvälistä oikeutta.

narisija

Judging freedom, Jeffrey Sachc:

Did Trump just start WW III ?

Luku – tai kuuntelusuositus.

Esillä 10 vastausta, 37,481 - 37,490 (kaikkiaan 38,525)