Keskustelut Metsänomistus Metsälehden nimimerkit 2017

Esillä 10 vastausta, 21 - 30 (kaikkiaan 124)
  • Metsälehden nimimerkit 2017

    Nyt olisi jälleen suunnitteilla perinteinen keskustelupalstan nimimerkkien tapaaminen ja kohde olisi tänä vuonna Hartola, kun Visakallo ystävällisesti lupautui esittelemään metsiään. Majoitus Gasthaus Koskenniemessä  (www.koskenniemi.com). Korjaus: ehdolla OLI kaksi viikonloppua, mutta niistä toinen on jo heillä täynnä, joten nyt tarjotaan ensisijaisesti viikonloppua heti juhannuksen jälkeen 30.6-2.7.!

    Ohjelmassa olisi todennäköisesti perjantaina majoittuminen Gasthaus Koskenniemeen, lauantaina tutustumista nimimerkki Visakallon metsiin, sunnuntaina, jos vielä jaksetaan, lisää metsäkohteita ja kotimatka. Ohjelma pidetään tarkoituksella väljänä, niin että on mahdollisuus toteuttaa mielitekoja, kuten pubissa ja tansseissa käymistä. Gasthausissa on mökkejä virran rannalla ja kota, joten vapaamuotoiseen oleskeluun löytyy hyviä tiloja. Ilmoittautumiset tähän ketjuun ja majoitusvaraukset suoraan hotelliin. Huomaattehan, että paikassa on eri hintaisia majoitustiloja, eli hotellin lisäksi kahden varustelutason mökkejä ja lisäksi leirintäalue. Tasokasta majoitusta löytyy lisäksi Hartolan kirkonkylästä Linna-Hotellista.

    Voisitte laitella tänne alustavia kiinnostuksen osoituksia ja varata majoituksenne, kun siellä näkyy nopeasti tilat täyttyvän. Lukekaa varaus- ja peruutusehdot. Nyt olisi tarjolla pätevää oppia puuntuottamisesta, joten toivon runsasta osanottoa! Terveisin: assistentti.

  • A.Jalkanen A.Jalkanen

    Se ratkesi jo: ennen juhannusta vkl on Gasthausissa täynnä (aloitusteksti korjattu)!

    Korpituvan Taneli Korpituvan Taneli

    HUOM!

    Soittakaa se varauksenne suoraan puhelimella Gasthaus Koskenniemeen puhelin 03-7161135

    Tilaa on kyllä, vaikka booging com ilmoittaa että lopuunmyyty????

    On kuulemma vaikeuksia näiden häntäkärpästen kautta varauksessa.

    Antavat varattua kun kuukautta ei ole vielä heille avattu. Sitten kun on avattu niin sama ”looppuunmyyty” ilmoitus saattaa tulla siitä että heille varattu kiintiö on loppuunmyyty ja silti huoneita todellisuudessa on vapaana.

    Älkää siis sortuko netin välikäsiin niinkuin minä ensin, vaan soittakaa suoraan.

    Terveisin: Korpituvan Taneli

     

    pihkatappi pihkatappi

    No nyt mä tiedän kuka Wanhajätkä on. Ei mulla ole enää teän kylällä metsää, olen myynyt sen pois.

    Visakallo Visakallo

    Erityisen mielelläni esittelen tapaamisessamme metsänhoidossa itse tekemiäni virheitä, kuten jatkuvaa kasvatusta, pienaukkoja sekä muitakin alueita joita ei tullut kunnolla muokattua ja uudistettua. Nuorenpana sitä tunsi itsensä paljon viisaammaksi kuin nyt, mutta jostain kumman syystä virheitä tuli vain tehtyä.

    wanhajätkä

    pihkatappi, minäpä hokasin ekana…heh

    wanhajätkä

    Onhan sulla pihkatappi vielä palstoja tuossa naapurissa. Soitteleppa ku oot näillä seuduin. Pijetään oma miittinki. Tiedän sinut vaikka eihän me ikinä oo poristu naamatusten.

    wanhajätkä

    pihkatappi, teithän sillä  palstalla sievoisen tilin. Kyllä me Reiskan kans on naurettu omalle tyhmyydelle. Ei hokattu kumpikaan, pikkusen tietenki kajehittaan sinun hoksattimia mutta ei sitä tulosta.

    Visakallo Visakallo

    Nyt kun EU:n kemikaalivirastokin totesi, ettei  glyfosaatti aiheuta syöpää, niin voitaisiinkin järjestää meidän kesätapaamisessa vesakonruiskutuskilpailut! Sääntöehdotuksia vain kehiin!

    pihkatappi pihkatappi

    Voidaan pitää oma miittinki wanhanjätkän kanssa, tiiä sitten koska. Oishan tuolla tekemistä Rovaniemen tiloillakin ja yksi hakkuunvalvontakin tulollaan, jos sitten ennättäisi tuonne paikalle… Niinhän siinä metsätilan ostossa tuppaa käymään, että lopulta kannattaa.

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Kiva että Miisu4F seuraat vielä palstaa! Jos tulet nimimerkkien tapaamiseen 30.6. – 2.7. Hartolaan, minun varaamassani mökissä on vielä toinen petipaikka naishenkilölle vapaana.

Esillä 10 vastausta, 21 - 30 (kaikkiaan 124)