Keskustelut Metsänomistus Näköislehti ja aiemmat

  • Tämä aihe sisältää 17 vastausta, 9 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 10 vuotta sitten PetriPetri toimesta.
Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 17)
  • Näköislehti ja aiemmat

    Miten mahtaa tapahtua näköis-ja aiempien lehtien lukeminen verkkopalvelussa?Olen kirjautunut palveluun ja päässyt sivulle jossa tarjotaan maistiaisia näköislehdestä ja maksullista lukuoikeutta.Ei säteile se pienikään äly nyt,johtuneeko lauantai illan jälkeisestä ajasta?

  • Korpituvan Taneli Korpituvan Taneli

    Oli aikomus vastata ohimennen, että pitää olla kestotilaaja, mutta pieleen meni. Olen kestotilaaja ja olen saanut joskus lukea näköislehteä, mutta ei näköjään enää.

    Silloin alussakin oli ongelmia ja söhlinkiä ja näkyy jatkuvan.

    Siis teoriassa näköislehteä saa lukea kestotilaaja. Oikeus näkyy kun klikkaa omaa nimimerkkiään niin että tulee prof kuva tai sen pohja suurempana näkyviin ja kotikunta sekä teksti ”Oikeus maksulliseen sisältöön” sen alla joko ”Kyllä” tai ”Ei”

    Terveisin: Korpituvan Taneli

    Koiramies Koiramies

    Metsälehti 3/2014 ei toimi, muut tuntuisi aukeavan

    msa9101

    Lehden tilaus sivulla näyttää Mobiili lehti olevan maksullinen myös kestotilaajille.
    Kestotilaus 12+1kk 117€ mobiili-lisä 6€
    Määräaikaislehden 12kk mobiili-lisä 14€
    Mobiililehti kestotilaus 12kk 59€
    Mobiililehti kestotilaus 6kk 34€

    koutus koutus

    Olen kestotilaaja, mutta nimimerkkikuvan vieressä ”Oikeus maksulliseen ..” lukee Ei.
    Mitenkähän saisin siihen tuon Kyllä -merkinnän?

    valtteri

    Euroja siis lisää peliin,jos meinaa lehteä ruudulta katella.

    koutus koutus

    Miksi lisää euroja, kun ohjeissa lukee:”Toinen iso kestotilaajan etu on oikeus lukea maksutta Metsälehden näköislehteä ja Metsäkortistoa”..

    valtteri

    Mobiili-lisäksi sitä näytetään kutsuttavan.

    Gla Gla

    Minulla näköislehti toimii.

    Korpituvan Taneli Korpituvan Taneli

    Näköjään toimii minullakin nyt tuo näköislehti. Eilen ei toiminut ja Profiilikuvan vieressäkin kerrottiin ettei oikeuksia maksulliseen sisältöön ole. Lähetin kyllä asiasta palautetta, mutta tuskimpa he maanantaina kello 8 vielä olivat mitään ehtineet korjata.

    Eli vaihtoehdoksi jää että ohjelmisto on sekoillut ja oikeudet ovat häiriösyistä olleet minulta ja muiltakin pois.
    Toivottavasti sekoilu saadaan kuriin.

    Tässä yhteydessä pieni lainaus ohjeesta palstan yläpuolelta:
    ”Internet Explorer -selaimen versio 11 ei pysty avaamaan verkkopalvelun kaikkia alisivuja, jonka vuosi suosittelemme käyttämään esim. Firefox, Google Chrome tai Safari -selaimia.”

    Tälläisiä ohjeita voidaan tietysti antaa tilapäisesti, kun on huomattu ongelmia. Maailman suurilevikkisimmän selainen rajaaminen ulos pysyväisesti todistaa kuitenkin haluttomuudesta palvella kaikkia asiakkaita. Siinä on annettu tekniikan toimittajalle periksi ja nostettu kädet pystyyn tyyliin ”ei me osata tätä sivujen teko hommaa, ymmärtäkää meitä”

    Terveisin: Korpituvan Taneli

    n-merkki n-merkki

    Kokeilin juuri avata näköislehteä, toimii …

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 17)