Käyttäjän 6 m3 kirjoittamat vastaukset
-
Kun muutamista kommenteista otetaan tilastot ja sivistyssanat pois, mitä jää jäljelle?
Pelkkä ontto kuori, ilman mitään sisältöä, kuin tyhjäksi puhallettu raaka kananmuna.
Mitä muuten tapahtuu kun tuota kuorta hieman puristaa?
Jäljelle jää hyppysellinen murusia.Itsepetosta on se, että oletetaan susien ratkaisevan hirviongelman.
Itsepetosta on se että tuomitaan julkisuudessa käsiteltyjen asioitten pohjalta. (Ei suomalaisen oikeuskäytännön mukaista.)Kaikkien susien puolesta puhujien kannattaa lukea tuoreimman Metsastaja lehden artikkeli jossa oli petoasiaa ympari maailman. Euroopasta, Afrikasta ja Amerikasta. Jos ihminen siirretaan kehityskaaren alun habitaattiin, niin sehan tarkoittaa paluuta kivikauteen.
Kaikkien susien puolesta puhujien kannattaa lukea tuoreimman Metsastaja lehden artikkeli jossa oli petoasiaa ympari maailman. Euroopasta, Afrikasta ja Amerikasta. Jos ihminen siirretaan kehityskaaren alun habitaattiin, niin sehan tarkoittaa paluuta kivikauteen.
Joka itsensa ylentaa, se alennetaan. Leevi siis kuuluu parempaan kansanluokkaan.
Ja vois olla enemmän tilaa. Vaikka tila-auto onkin liikkeellä, voi tulla ahtaat paikat kuin Pielaveen vanhassa kirkossa.
Jos pidätte paikkoja varattuna siellä Korholassa, niin tulen laumanvartijoitten tahtiin.Sitä sinun pitää kysyä AJ:lta itseltään, minä taidan olla jäävi tuossa asiassa.
Mutta muista, pyydä kauniisti, vaikkapa: ”Mä tiedän etten oo ainut, joka tahtois lähteä sun kanssas tanssimaan,,,”
No jos aiot kilpailla alaosattomissa, niin minä voin kilpailla yläosattomissa. 🙂
Iron, minunkin kyydissä pääsee jos muuta ei kyytiä ei löydy.
Eiköhän Kätevään mahtune, onhan se tila-auto.
Matka sinulta Korholaan ei liene kovin pitkä jos putkikamelilla meinaat taivaltaa?Lynyrd Skynyrdiä ei kyllä löydy vieläkään matkamusiikiksi.
Tulo Korholaan taitaa mennä myöhäseen perjantaina. Operatiivinen reissu Sorsakoskelle torstaina ja hallitus haettava koneelta Kajaanista perjantai-iltana.
Ei ottanut työnantaja onkeen että ois siirtänyt tuon torstain homman perjantaille, oisin säästynyt ylimääräiseltä suhaamiselta.
Yhtä nihilististä porukkaa kuin vänkärin työnantaja, joka ei voinut pistää kolmea tehdasta kiinni tuon kisan takia.