Käyttäjän 6 m3 kirjoittamat vastaukset
-
”Ironkin saapuu pian Korholaan, ottaa Huskin ja halkokirveen, katsoo väkeä on monta katsojaa,,,
Pari sointua hän soittaa Huskillaan, loppuillan lauantaina nimmareita käsivarsiin kirjoittaa,,”Vai joko on puput turvahousuissa? Kerkiät vielä perua.
Juoksin Cooperin ja oon nyt iloinen ja siloinen, ja hieman alle sata kiloinen.🙂
On mulla riimut mukana, eli kytkettynä pysyvät. Voin lukita ne auton vetokoukkuun kisan ajaksi.
Ei ne ihmisille muutakuin vähän haukahtelee, sudet ja karhut saa niiden mielenkiinnon heräämään.Iron:
”Ylitystä vain ei yhtään pahaa sanaa, kuinka paljon pikku juttu aikaan saa,,,”Sopineeko ne minun laumanvartijani Antonin tanhuville? Vai pitääkö ne majoittaa reissun ajaksi hotelliin?
Rouvan lisäksi poikani lähtee reissuun mukaan, hän on pieni ruokainen, toisin kuin minä. harjoitusleiri sai strategiset mitat kasvamaan mittoihin 150-150-150, (pituus, leveys ja paino).
Niin että jos tangoa Korholassa on, niin tosiaankin menee pyörähtelyksi. 🙂Sivun 8 luettelo päivitetty.
Alustavasti tapahtumaan ilmoittautuneet:
metsä eemeli kisakatsomossa päiväseltään
Caballista majoitus la-su
Luonnotar majoitus pe-su
A. Jalkanen
Taneli majoitus pe-su + avec
Miisu majoitus pe-su
e-h majoitus pe-su (mahd. ”avec” varmistuu myöhemmin)
Anton
Leevi majoitus (pe) la-su + kaveri
Puun takaa majoitus pe-su
Iron majoitus pe-su
6 m3 majoitus pe-su + avec +poikaMeine dame und herren, noista ylläolevista kisa-areenalla on:
e-h, Iron ja 6 m3avec=mahdollinen seuralainen
Tankotanssin? En ala. Muutenkin porukkaa tippuu pois, ei passaa enempaa saikytella. Jai pahat tavat ”pojille” opettamati kun harrastelijan tulo peruuntui, siis tupen peluu.
Tihkupinta-alue. Vaikkuttaisi silta tuo rooppisi. Muistui mieleen omasta suunnitelmasta. Notkopaikka kallion ja pinen harjanteen valissa, notkosta aikoinaan nostettu muraa ja mutaa pelloille. Olin tikahtua tihkuun kun kerroin notkon historian suunnitelman tekijalle. Oli laittanut suunnitelmassa sen lakikohteeksi, erityiseksi luontoarvoksi. Silleen jai, ei siina koskaan juuri puuta kasvanut, jonkin verran leppaa
Voi olla myos ns. lakikohde. Kannattaa ottaa selvaa ennenkuin kuivattaa. Pahkailijan aatos saattaa pitaa paikkansa. Jos on ollut pitkaan hoitamatta niin metsasuunnitelmakin on varmaan vanhentunut? Jos noin on niin kannattaa uusia, pakollistahan se ei taida olla mutta hyodyllista.
Eipa taida olla luvallista. Vesien johtaminen hallitsemattomasti toisen alueelle tai vesistoon. Pyyda ojitus suunnitelmaa. Kemera kelpoinen hanke jos muitakin lahtee mukaan. Kartalla parjaat, katselet korkeuskayrat.
Keskustalla oli aikoinaan mainoslause: ”Maaseutua ei voi tuoda.” Miten vaarassa ne olikaan, traktorilla sita tuotiin 2006 kesalla. 10m3 kuorma, sita itseaan, pihatto navetan kuiviketurvetta jossa oli mukana myos haju. Vaimon Saksan serkut sattuivat olemaan paikalla kesavieraina kun kuorma tuli pellolle, hieman nenaa nyrpistelivat tuoksusta, mutta kun alta 10 vuotiaat pojat huomasivat mika otokkaparvi makkikasaa piiritti, niin siitahan riemu repesi. Valitettavasti EU lopetti tuonkin ”maaseudun tuonnin” saadoksineen. Nyt tuo makkiturve on ongelmajatetta jolla ei saa lannoittaa vieraita peltoja. Vuokseen kylla saa laskea lietelantaa syyssateilla, ainakin Sonkajarvella.