Käyttäjän 6 m3 kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,381 - 1,390 (kaikkiaan 2,670)
  • 6 m3 6 m3

En minä kaalia kasvatakkaan.
    Enkä lukeudu myöskään ”metsänkasvattajaksi” joka tarvitsee pukkia kaalimaan vartijaksi. (lue, petoja hirviä paimentamaan)

Mitenkäs se menikään, se probleema, suden, kaalin ja lampaan joen yli kuljetuksesta?

6 m3 6 m3

Ei sudet suinkaan ole hysteerisiä, eikä ne jotka vaativat etteivät ne pyöri nurkkajuurissa.
    Hysteerikkoja on ne, jotka vaativat niitä susia nurkkiin pyörimään.
    Pohjaten väitteensä kestämättömiin sekundäärisiin argumentteihin,
    ymmärtämättä missä se suden ydinhabitaatti on.

6 m3 6 m3

Ei minua ahdista.

Olen jo kertonut sen kymmeniä kertoja ettei hirvet ja pedot minua häiritse, eiukä niitten metsästäjät.

Aina vaan pahenee tuo sinun peto tietämyksesi. Samoin ymmärtämyksesi maaseudun elämästä.

6 m3 6 m3

Aukusti, saat anteeksi. 🙂

Käytin vain Jessen taktiikkaa, kun saa kommenttinsa viimeiseksi esille, on voittanut väittelyn. 🙂

Myöskin laadun voi korvata määrällä. 😉

6 m3 6 m3

Leevin luvut perustuvat julkaistuihin lukuihin.
    Nykyisellään todellista kannan suurutta tietää tuskin kukaan.

6 m3 6 m3

Testaan vain Jessen teesejä siitä mitä hän aiemmin on luulotellut.

”ja useimmiten olen voittanut nämä väittelyt,,,”

Heikolla hapella on hänen tietonsa noista asioista. Kaikesta mikä eränkäyntiin ja maaseudun elämään liittyy.
    Perustuvat pelkkiin luuloihin, kun muuta ei keksi niin alkaa Leevin kanssa selitellä jotain pulloista,,,

Siitä puhe mistä puute?

Harrastelija puhuu tuossa alla täyttä asiaa.
    Tosiasioita pitää pystyä katsomaan silmiin. Paluuta 100 vuotta taaksepäin ei ole.
    Silloin asutus ei ollut levinnyt näin laajalle kuin nyt. sudella oli enemmän elintilaa.
    Siitä huolimatta ne tulivat asutuksen ääreen. mikä saa suden käyttäytymään noin?
    Susi on oppivainen, se hakee ruokansa sieltä mistä helpoimmin saa.

Jessekin paljasti tietämättömyytensä. Ruokkien ilveksiä ja lopettaen ruokinnan. Mitä sen jälkeen seuraa?
    Minne ne hakeutuvat etsimään ravintoa, jota ne ovat oppineet helpolla saamaan.

6 m3 6 m3

Pistät siis pään pensaaseen kun tunnet olevasi heikoilla?

6 m3 6 m3

Jesse ja Leevi, katsokaa omat aloituksenne, niin se hysterian syykin selvinnee,,,

6 m3 6 m3

Asioita joista sinulla ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemus pohjaa,,,

6 m3 6 m3

Tosiasioitten vääntämistä omiin tarkoitusperiin sopivaksi,,,

Esillä 10 vastausta, 1,381 - 1,390 (kaikkiaan 2,670)