Käyttäjän 6 m3 kirjoittamat vastaukset
-
Yksi kevaan airut bongattu. Kapytikka nakuttelee katulyhtyjen kuuppia,,,
Laskin hanen ikansa eraasta hanen kommentistaan:”aion jaada elakkeelle neljan vuoden paasta.” Vai olisiko onnistunut elake saastamisessa?
Puuta heinaa osaltolla kunnostaunut on kyllakin Leevi perakammarista huudeltuine mielipiteineen. Miten mies 59-61v voi olla noin naivi erinaisissa asioissa? Mista opitaan tuo mentaliteetti, etta ensin tuomitaan, sitten vasta tutkitaan. PS. Timppa voisi kurkata sivulle 19, ja perehtya myos siihen, missa vaiheessa tuota uraanin talteen ottolupaa haettiin.
Saa, saa, ainakin sakot jos ei perati linnaa ja viela veromatkyt paalle.
Valtion on ne elukat jotka leppia jyrsii, ei minun. Kukaan ei liene kertonut niille ettei leppa kuulu niiden ruokalistalle? Samoin kuusten latvakasvun osalta, nekin nakyy kelpaavan ruuaksi. Uskottava oli kun itse paasi nakemaan tuvan ikkunasta viime syksyna.
Huonoa porukkaa on ollut kun eivat ole sopeutuneet Jessen aaltopituudelle. Kehnosti on asiat Satakunnassa? Ja mita Veikko Huovinen niista viisauden lajeista kirjoitti, niin ”jalkiviisaus” oli sita viisauden pahinta lajia,,,
Käy jossain ”vanhat koneet tapahtumassa”, näät päre höylänkin livenä.
Katselin männä syksynä kulttuuri tekoa. Mökin lähellä oleva naapuri pelasti vanhan Ryskyn paremman katon alle.Tahaton lepikon synty historia.
Kuritin peltoheitolta levittämällä pressun tukahduttamaan juolavehnää, pelto-ohdaketta ja mesiangervoa. Tarkoituksena saada emännälle mansikkamaa.
Emäntä halusikin mansikkamaan toiseen paikkaan ja alue jäi tyhjäksi pressun poiston jälkeen.
Parissa vuodessa laikun valtasi harmaaleppä, lähistöllä oli leppää luontojaankin. taimet lienevät siemen syntyisiä.
Parhaimpia taimia pystykarsin, oksan kohdat kylestyy näköjään hyvin.
Hirvi perskules vain näytti mieltyneen karsittujen leppien kuoren jyrsintään.Eihän tuolla menetelmällä suurialaisia lepikoita tehdä, ja hidaskin menetelmä on.
Tuo Leevin viisi vuotta energiapuuksi on kyllä kovin positiivinen arvio.
Lepikko on nyt noin viiden vuoden ikäinen, keskipituus n.4 metriä, tyven halkaisija 3-5 cm.
Pohja on kyllä ravinteikkaan näköistä mustaa multaa.Tuttuja aania joka kesalta, ei tarvii radiosta kuunnella,,,
Ei vainen Leevi, vaan nauran partaani. Ai niin, en voikaan, ajoin eilen lomaparran pois, nyyt oon niiin iihaanaan tyttomainen olo,,,