Käyttäjän 6 m3 kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,631 - 1,640 (kaikkiaan 2,670)
  • 6 m3 6 m3

Pidättelehän Iron hevosiasi. Tuossa aiemmin e-h lupasi tarkistaa kisapaikan nousuviikolla, uskon että hän katsoo paikat sillä silmällä että hyvä tulee.

Ei tuo Antonin pyyntö ole mahdoton, Luontojaankin on selvää ettei jäävää puustoa vahingoiteta. Eikö totta?
    Ihan jos turvallisuuttakin ajattelee, niin tuo ehdotus että puut kaadetaan perätysten on aivan hyvä asia.

Ota huomioon etten ole metsäalan ammattilainen, enemmänkin kaavin nälkiintyneenä kattiloiden pohjia. Ja joskus joutuu tiskaamaankin ruokansa edestä kun rahat ei ole lounaaseen muuten riittäneet,,,

Aika hyvin tuo Tanelin arvio iästäni natsaa. Kohta tosiaankin saa ilmoitella lehdessä etten juhli vanhenemistani.

6 m3 6 m3

Tarkkuuskaatoon suostun, mutta siinä tapauksessa kilpailuaika alkaa tikittää vasta sitten, kun kaikki on puunsa kaataneet.
    Emme kisaa pisteistä emmekä moteista, vaan ainoastaan aika ratkaisee mestarin.
    Tämän enempää ei enää säännöistä täällä, kilpailija jury tekee asiassa sisäpiirin päätöksen aikaa myöten.

Ja nuo vakuutusasiat jokaisen meistä kilpailijoista lienee syytä laittaa kuntoon omatoimisesti.
    Ja sanomattakin lienee selvää että jokaisella on asiaankuuluvat suojavarusteet?

6 m3 6 m3

Meinaatko e-h ettei kannata piiputella joka pölkyn välissä?

Ja Iron, en juuri katsele TV:tä. Ja lempparini DVD:ltä on Fistfull of firewood ja Only few firewood more.
    Trilogiasta jäi pois, The good, bad and firewoods.

6 m3 6 m3

Tuohon kilpailujärjestykseen tuli mieleen moinen:
    Entäpä jos kisa viedään läpi kahdessa erässä?
    Kaksi kilpailijaa kerrallaan. Ei tarvitse levittää kisaa kovin laajalle alueelle.
    Kun kyse ei ole mottien kertymisestä, vaan ajasta jossa puut on pinossa.
    Puut ja kilpailuparit arvotaan.

6 m3 6 m3

Vanhempaa sarjaa siis.
    Ensimmäisenä hankin tuon 1500:n. Nyt löytyy koko repertuaari.
    Pienimmästä suurimpaan, vaimo kapsuttelee hellapuita pienimmällä.
    Sopiva poikosten ja naisten käteen.
    Tuo suurin on kähy peli metrisen tekoon, olisipa ennen ollut sellaisia.

6 m3 6 m3

Keskikoko?
    Fiskarsilla on neljä erikokoista halkaisukirvestä.
    Mihin väliin tuo sinun kirveesi asettuu?

Nykymalleina X11, X17, X25 ja X27.
    Mallinumerointi vaihtui vuosi pari taapäin, silloin oli 1100, 1500 ja 2500. Tuo X27 tuli vastikään.

6 m3 6 m3

(katselua ympärille)
    Tuota, jos minua tarkoitat, niin kaipaan hieman perusteluja, ennenkuin hyväksyn tuon.

Swamp soccerit ja snow soccerit on erikseen, minä en tollaisiin lähde niveliäni repimään. Olen sitä mieltä että urheilu vaarantaa terveyden. Mutta kunnon kahlailu hangessa moottorisaha kädessä aina kotihommat voittaa.

6 m3 6 m3

Billneessejäkin löytyy, pitänee ottaa mukaan koko arsenaali jos autoon mahtuu.
    Kunhan vaan ei jollakin tirahda tippa linssiin ja nouse nostalgiset muistot mieleen?
    Kulloppi saa kuitenkin jäädä kotiin.
    Löytyy niitä enemmän kuin taannoin kuvaan keräsin.

6 m3 6 m3

Mitäs se Leevi höpäjää?
    Ammattilainen minäkin olen, mutten metsäalan.
    Kunto on mitä on, ja taidot on hankittu Valtimon metsäoppilaitoksen nettikursilla. Moottori sahaa en oo nähny muualla kuin kaupanhyllyllä, kirvestä kyllä joskun olen pidellyt kädessä.

Asiakaskunnan kommenteista päätellen ammattini voisi liittyä enemmän hengelliselle puolelle, koska useimmiten taloon tullessa he tervehtivät: ”Ei herra jumala, taasko sinä olet täällä? Taitaa tulla kalliiksi?”
    Jotkut jopa sanoo: ”luojan kiitos kun tulit.”

6 m3 6 m3

Hieno homma e-h. Toimit sitten meidän kisaajien edunvalvojana..

Esillä 10 vastausta, 1,631 - 1,640 (kaikkiaan 2,670)