Käyttäjän 6 m3 kirjoittamat vastaukset
-
Tuohan Iron ystäväiseni tarkoittaa sitä, että minun olisi ryhdyttävä harjoittamaan ylimääräistä nesteytystä yms huonoja elämän tapoja että nuoruus vs. kokemus olisi tasapainossa. :=0
Joko olet löytänyt sopivan maaston tuolle taistolle?
Onko jo syytä alkaa hioa kirveen terät ottavaksi ja tehdä taiat ”raudan vihoja” vastaan?By the way. Jos annan sinulle tasoitusta käyttämällä lukijan kuvissa olevaa kalustoani?
Varsinkin sitä ”vänkäriä”.Teidän tuntumanne asiasta on median muovaama.
Omitte asioita jotka ovat julkistettu ja joista puhutaan jo totuunena.
Tuosta omasta kokemuksestani olen jo kertonut aiemmin.
Olen käynyt sitä valtion tussarikoulua 11 kuukautta.
Olen nähnyt sodan kärsimykset ja asunut vuoden entisellä sotatoimialueella rauhanturvaaja aikanani.
Metsästys ja erästys kokemuksia on kertynyt reilulta 40:ltä vuodelta.Puhun oman kokemani pohjalta. En median muokkaamana.
Voitte pitää omat mielipiteenne.
En vedä tähän sairaalanmäen asukkeja enkä kylältä kuultuja juoruja.No siinä Jessellä ja Tanelilla häntä heiluttaa koiraa, molemmat luulee tietävänsä, mutta eivät tiedä luulevansa.
Japanin ja Amerikan mallit ei sovellu Suomeen verrattaviksi lainsäädäntönsä eikä kulttuurinsa puolesta. Luvut suhteutettuna Suomen väkilukuun, yhtä tyhjän kanssa hakea sieltä esimerkkejä.
Tanelin tietämys on luuloja ja kuunneltuja juoruja.
Omat aselupa-asiat kattavat kolme poliisipiiriä aikojen saatosta.
Lisäksi tuossa kuolinpesästäkin aseitten osalta on kaksi tulkintaa, jotka kuitenkin on aselakien mukaisia.Kumpikaan heistä ei metsästä. Molempien tietämys perustuu pelkkiin olettamuksiin ja lehdissä julkaistuhin ristiriitaisiin ja populistisiin mielipiteisiin.
Käytetty ennen puusepänpuuna.
Jossain kirjoitettiin että sembrasta tehty vaatekaappi on karkottanut tuhohyönteisiä ja muita ei toivottavia vierailijoita.
(Koit, russakat, luteet yms)Jahans. Vaari kuittailee.
Luepa aselaki mitä siellä sanotaan.
Niin nähdään kuka syö häntänsä ja kuka ei.Rikkidirektiivi toteutuessaan vie myös Talvivaaran tuotosten kuljetukset mahdollisesti Murmanskiin.
Kokkolan sataman laivarahdista lähtee puolet pois jos kaivosteollisuuden kuljetukset siirtyvät kulkemaan Venäjän kautta.
Tuo on muunmuassa niitä kerrannaisvaikutuksia joita joidenkin mielestä ei ole olemassakaan.Ei kuulu kyllä suo teemaan mitenkään, vaan tuohon rikkidirektiiviin.
Turhaa on siis myös Metsälehden lukeminen?
Tuo klippi oli uusimmassa Metsälehti Makasiinissa sivulla 11. Oikea alanurkka.
Turhistakin turhempaa on etsiä turhia linkkejä kun tuosta klipistä selviää että niitä turvemaita suojeltu yli 10 prosenttia.
Vastaa mieluummin kysymykseen: Kuinka paljon lisää pitäisi vielä suojella?
”Suomessa on suota ja turvemaita yhteensä 9.3 miljoonaa hehtaaria. Tuosta määrästä on suojeltu 1.2 miljoonaa hehtaaria. Turvetuotannossa on 70 000 hehtaaria eli 0.8 prosenttia”
Lähteen tietää jokainen tarkka lukija.
Paljonko tuota suota pitäisi vielä lisää suojella?
Vastaus savolaiseen malliin? :=)
Kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää.