Käyttäjän 6 m3 kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 631 - 640 (kaikkiaan 2,670)
  • 6 m3 6 m3

    Tutustupa Huskin raivauspukuun. Siina on avattavia tuuletusaukkoja. Puserossa hartioilla lisatoppaus. Vastaavia varmaan loytyy muittenkin sahamerkkien alta. Suurin ongelma on varmaan ettei niita myymaloissa ole esilla.

    6 m3 6 m3

    Taneli: Tunsit siis piston jossakin. Edelleen tulkitset asian omalta kannaltasi. Kritiikki pitaa pystya ottamaan myos vastaan. Kyseessa on kielikuva, ihmettelen miten koet sen itseasi uhkaavaksi?

    6 m3 6 m3

    Palstan puheenjohtaja? Haiseeko taalla jokin?

    6 m3 6 m3

    Huomioimatta puolustusliittoja: Murmansk on auki ympari vuoden. Vienanmerella toimii jaanmurtajat. Koillisvayla on liikennoitavissa heinakuusta marraskuuhun. Kaukoitaan tuo Koillisvayla lyhentaa matkaa 5-8000 kilometria Suezinkanavaan verrattuna. Venajan karhu on kylla vaikea kauppa ja lapikulku kumppanina.

    6 m3 6 m3

    Mieleen muistunutta: Kainuussa Metsäkeskus järjesti paikallisen ammattiopiston kanssa noita koulutuksia.
    Kannattaisiko marssia oman alueen Metsäkeskukseen ja kysellä onko intressejä järjestää kyseisiä koulutuksia.

    Noita koulutuksia järjestetään mikäli riittävästi halukkaita löytyy.
    Kannattaisiko myös kysellä paikallisilta ammattiopistoilta suoraan?

    6 m3 6 m3

    HOX.
    Suunnitteilla on ollut myös Murmanskin suunta Vienanmerelle.
    Venäjäkin piutpaut välittää rikkidirektiiveistä.

    6 m3 6 m3

    Taneli: Ei todellakaan mikään VAADE, vaan rikinkatkuiset terveiset. Tulkinta kysymys. Ja tuosta mönkkäristä, hintansa väärti metsätöissä. Palstan takalaidasta tulee polttopuukuorma paluukyydillä. Vie mennessäs, tuo tullessas.

    6 m3 6 m3

    Taneli:
    Luet taas kuin piru raamattua!

    Ei aikaisemmin kirjoittamani ollut rekkakuskien VAATEITA, vaan TERVEISIÄ.
    Mieti asiaa tuon Y-haaran kannalta aikaisemmin kertoman esimerkkisi kannalta.
    Olisitko saavuttanut etua jos olisit yhdistänyt tuon Y-haaran yläsakarat lenkillä?
    (kääntopaikalla ei tarvitsisi vekslata, suorien Y-haarojen osalle saat lanssit, sinne ylä kaareen riittää kevyempikin perustus kun siellä ajetaan tyhjällä yhdistelmällä etc. etc)
    Olisiko sinulle jäänyt vähemmän kunnostettavaa tiepohjaa.
    Paljonko ”aikuisten oikeesti” maapohjaa olisi mennyt sen alle???

    Kevyemmilläkin ratkaisulla tullaan toimeen kun vain löydetään ne ”solmukohdat”.
    Suunnittelijat suunnittelee ne metsäautotiestöt, pohjanaan RT-kortit.
    Kuinka paljon niillä on totuuden kanssa tekemistä???

    HV:n seutu nyt on oma lukunsa, siellä mennään joka asiassa perä edellä puuhun.
    Puutavararekatkin kulkee puolet siirtomatkasta peruuttamalla. 🙁

    Sori vaan, minulla on lähipiirissä ”rasitteena” hieman vajaan 100 vuoden kokemus puutavaran kuljetuksessa, kolmessa polvessa.
    43 vuotta olen siinä itsekin saanut katsella mihin suuntaan kuljetuskalusto on muuttunut.
    Jokunen kerta on tullut huvinvuoksi istahdettua repsikan paikalle, niin tuulessa kuin tuiskussa, kuin hyvän sään aikanakin.
    Kuljettajakin oli kokematon, vain 30 vuotta rekan puikoissa.

    Niin että kannattaisiko miettiä ammutaanko tykillä kärpästä vai ei.
    Onko joka paikassa perusteltua tehdä raskaita ratkaisuja?
    Kääntymispaikoissa ei kuitenkaan kannata tinkiä!!!
    Siis loppupäätelmä:
    MIETI kuinka paljon raskasta liikennettä tuolla metsäautotiellä tulee olemaan.
    Missä voit säästää? Niitä sivupistoja voi tehdä pengertienäkin. Ne avustaa lähikuljetusta!!! Niillä ajetaan yleensä motoilla ja ajokoneilla.
    Unohtamatta runkotien varteen niitä parkki- ja ohituspaikkoja.
    Ainakin minulla on jalat joilla kävellä ja mönkkäri jolla ajella raskaampaa tavaraa palstan takalaitaan.

    6 m3 6 m3

    Jos haavikossa ei havise, niin onhan ainakin hirvet, kuusettuminen ja happamoituminen. Niista aina piisaa juttua. 🙁 Samoin MMM, MTK, MT ja kaikki salaliitto teoriat.

    6 m3 6 m3

    Takuuhinta kuusikuidun hinta paljaaksi hakkuusta. Ajata toki talvitieta puut pois,,,,

Esillä 10 vastausta, 631 - 640 (kaikkiaan 2,670)