Käyttäjän ForestPro kirjoittamat vastaukset

  • ForestPro

    Vihreä metsäpolitiikka on yksinkertaista.

    1. Keksitään niin absurdi vaatimus, että ei itsekään uskota siihen. Hyvä vaatimus on sellainen, joka aiheuttaa mahdollisimman paljon vahinkoa suomalaisille ja metsätaloudelle.
    2. Luodaan mielikuva maailmasta, jossa vaatimus olisi perusteltu (totuudenmukaisuus vain haitta)
    3. Rummutetaan vaatimusta ja mielikuvaa välittämättä tietoon tulevista negatiivisista vaikutuksista tai virheiden oikaisuista

    Politikointi ei anna oikeaa kuvaa toiminnasta. Se on rajusti vähättelevä termi. Toiminnalle ei ole edes keksitty vielä oikeaa termiä, koska se on niin kaukana totuudesta, vastuullisuudesta ja valheellisesta kampanjoinnista.