Käyttäjän GKC kirjoittamat vastaukset

Viewing 5 replies - 1 through 5 (of 5 total)
  • GKC

    VW Syncro nelivetojakin on toteutettu sekä torsen-keskitasauspyörästöllä että haldex-kytkimellä. Riippuu siitä onko moottori poikittain vai pitkittäin. Subarun systeemi on käsittääkseni hyvin lähellä Torsenia ja kehuttu systeemi on Subaruissa. On siis jatkuva neliveto… On muuten torsenilla toteutettu farkku-Passattikin aika älyttömän hyvä kulkine mettä-/maajussi/yms. hommiin. Alkavat olla vaan aika vanhoja noi kun kaikki uudemmat on Haldexilla…

    G-Mersu on kans tosi hyvä muttei välttämättä kaikkein hiljaisin mutta mainettaan parempi myös tiellä. Hyvän ja järkevän hintaisin löytäminen ei vaan ole helppoa.

    Land Cruiseri on kyllä mielestäni paras jos joutuu pitkiä matkoja ajelemaan ja haluaa silti hyvät maasto-ominaisuudet.

    Varmasti Hiluxit yms. pickupit kanssa. Joskus miettiny jenkkipickupiakin… Esim. F-250. Mahtuis tavaraa ainakin kyytiin ja olis varmaan mukavaa kyytiä tielläkin. Makuasioita tietysti pitkälti ja jos käytettyä ettii niin paljon kiinni siitäkin minkälaisia yksilöitä on tarjolla ja mihin hintaan…

    GKC

    Hyvin pelas tänään koko päivän! Liekkö ollut uutuudenkarheutta… Sano liikkeessä että pitää olla tietyn ajan sammuksissa että resetoituu asetukset. Röpöttää muuten mullakin pienillä kierroksilla jos pidempään karsii/raivaa pientä oksaa/risua. Eipä tuo pahemmin haittaa kun kovassa puussa kierroksilla häviää ja tyhjäkäyntiä käy hyvin. Muuten tuntuu kyllä älyttömän hyvältä sahalta taas!

    GKC

    Huomena taas mettäpäivä niin näkee ja kokee miten saha pelittää… Täytyy suosiolla ottaa mopo-Dolmari kaveriksi niin ei ainakaan hommat katkea tuon takia. Täytyypä koittaa kiekottaa heti aluksi vielä ja jos ei tokene niin nakata suosiolla huoltoon…

    GKC

    Ei ollu lumisuoja paikallaan mutta enpä sitä hankessa huljutellutkaan… Väliseinän läpän avasin niinkuin ohjeessa käsketään (auki kun alla 0 astetta) kun oli kuitenkin 7-8 pakkasta eilen.

    No illalla pelasi kumminkin taas täysin normaalisti kun kokimiksi nykäsin käyntiin. Sano liikkeessä kun tänään kävin että pitää olla jonkun aikaa sammuksissa jotta asetukset resetoituu… Tiedä sitten onko toden perää. Sano myös että on kaasarin kalvoja jouduttu noihin vaihtamaan. Saapi nähä mikä murheenkryyni tulee olemaan tuo…

    GKC

    Mikähän mun 550xp:tä vaivaa kun alko tänään sammuilemaan aina kun kierroksilta päästi kaasun kokonaan?! Lähti samantien käyntiin uudestaan ja kun hyvin varovasti laski kierroksia niin pysyi käynnissä mutta heti kun nopeammin laski kierrokset niin sammui… Sahalla sahattu alta 10 tankillista ja kertaalleen olen kiekotuksen tehnyt.

    Just 10 min aikasemmin olin isäukolle kerennyt hehkuttamaan sahaa ja heti alkoi temppuilemaan… Vanha viisaus ettei pidä ikinä mainostaa kuinka hyvin hommat sujuu ja vehkeet toimii piti näköjään taas paikkansa 🙂

Viewing 5 replies - 1 through 5 (of 5 total)