Käyttäjän Husq165R kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 21 - 30 (kaikkiaan 738)
  • Husq165R

Mode herätys! Otsikkon kuulumattomat viestit on ilmoitettu moneen kertaan! Samoin metsä aiheisiin liittymättömät aloitukset!

Kiitos tähän astisista!

Perintö asioita – viesti ketju on kopio Hesarista! Sinne aloittaja lisäsi 4h aloituksensa jälkeen ”tila-arvio”! Sekö teki siitä metsä aiheen!!

Husq165R

Kun AC:n 10 m leveä koivu kaistale ensimmäisenä harvennetaan niin ajaako moto keskeltä ”koivu kaistaaa” ja puolelleen jää hintsusti 3 m kaistale kasvamaan! Ei kai se vielä odottavaa mänty kaistaletta pitkinkään voi ajaa!

Husq165R

Että Eero niiku omien sanojensa mukaan ”oppimassa”! Eikä suinkaan kiihkon vallassa paasamassa omiaan! 😁

Husq165R

Mitä olen noita haastatteluja nähnyt niin yksikään valtion talouden asian-tuntija ei ole maininnut jatkuvaa kasvatusta syylliseksi Suome:n valtion taloude;n tilaan!

Husq165R

”Minä olen täällä opimassa..”

No et ole. Vaan vahvaa omaa, välillä melko harhaista, agendaa ajamassa. Niin monimuotoisuudessa, ilmastonmuutoksessa kuin  beljakoveissa, jne.

Se on välillä varmaan raskasta olla ainoana oikeassa.

Husq165R

Eero: ”Mitä tarkoittaa tuo suluissa oleva ”(absoluuttisesti tai suhteellisesti)

Kaveri jeesiä, vaikka pakheka kielsi kysymästä! Ohjeita ja määräyksiä  pitäisi kyllä noudattaa!

Luku 25 voi olla absoluuttinen, esim.:ksi  25€.

Suhteelliseksi se muuttuu silloin kun vaikka:pa 10000€ kuukausi palkkaan saa 25€ palkan korotuksen vs. 15€ tunti-palkkaan saa 25€ korotuksen!

Suhteelliseksi sen (25) tekee se, jos pohtii että 25 on pienenpi kuiijn 30 mutta suurenpi kuin 20.

Samassa viiva kaaviossa voi olla vaikkapa sade-määrä, lämpötila ja raaka öljyn hinta! Jokaisella muuttu:jalla on oma asteikkonsa, mutta käyriä voi silti sihtailla. Perus koulussa ne teinit noita miettii!

Husq165R

Pyytämättä ja yllätyksenä kulotus-aihetta käsiteltiin menetetyt tuki-eurot edellä! Kuinkas-muuten!

Tuonne ylemmäs! Onkohan nyt sitten niin ,että yo-kirjoitusten tehtävät ja jopa taulukko 5 on alun-perin suunnattu yl´oppilaihen purtaviksi! Amiksessa eri koe-tehtävät ja taulukko 4!

Saatan olla väärässä ,josta-voimme olla ehkä samaa-mieltä!

Husq165R

Jos karike syöte pientyy niin vedet kirkastuu!

Husq165R

”Jonkilainen keskiarvo…näkevä suhteen havaitsee”

Alkaa näyttämään vähän sätkimiseltä! Nurkassa tarttuu näköjään jo epätoivoisiin vetoihin! Ainakin siitä voimme olla kaikki samaa mieltä!

Husq165R

Ymmärrän jollain tasolla puuki:n naapuri ukon änkyryyttä! Olen nimittäin lukenut epä huomiossa monta puukin jankutus kirjoitusta!

Esillä 10 vastausta, 21 - 30 (kaikkiaan 738)