Käyttäjän Husq165R kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 21 - 30 (kaikkiaan 683)
  • Husq165R

Ik länkyttää kuin vk konsanaan, lienee SAMA kirjoittaja! Raivaa OLO suhteiltaan samasta kuviosta puolet ja jätä toinen PUOLI raivaamatta! Näin ON mm. sarka jaolla tehty turve maille lannoitus kokeita maailman SIVU!

Husq165R

No on joku kouluttamaton e-puun viljelijä välillä käynyt kehuskelemassa jollain rääseiköllä! Muutamaan kertaan!

Husq165R

En tarkoita N-koukkua, otit vaan aiheen puheeksi. Marja ämpäri ulkomaalais taustaisen ihmisen kädessä on Suomessa kokoaan suurenpi juttu!

Täällä asuu iso joukko kouluttamattomia ihmisiä, jotka saa omassa mielessään oikeutuksen mihin tahansa, koska mamu ja marja sanko! Epä onnistumiselle omassa elämässä kun löytyy vihdoinkin järkevä syy, se sanko väärän värisen kädessä!

Husq165R
    Husq165R

Juu. Ja minun puiden tuottamasta hapesta ei ole kukaan maksanut minulle mitään! Hengittävät vaan! Ei saa mtk sitäkään asiaa kuntoon!

Husq165R

Kätevää kääntää juttu sade metsien käytön kauhisteluun! Niille löytyy omat fooruminsa!

Alkaa mennä jo vahvasti huumorin puolelle! Himpskatti kun on Suomen metsä klusterilla huono julki kuva ja kovasti painostavat ja ahdistusta on! Mutta onneksi on pienet tilat niin voi uhota että mitään ei varmasti tehdä! Jos ei laki kirjassa lue! Ja etelä amerikassa huonompi!

Mutta niin väärin kun negatiiviseen sävyyn lehdessä kirjottelevat!

Husq165R

Se, että vaihtaa kepusta persuihin ei ole kehumisen aihe! Miksi k-sonnit itkee sitten jos m-laki riittää ns. suurelle yleisölle! Täällähän on koulttamattomilla kova parku että kun p-vihreät syyttävät kaikesta mo:ita ja alkaa kovasti ahdistamaan!

Että ei niiku hetkauta, kun oikein nuolla pitää…!

Husq165R

Sen tien päässä odottaa rauha, onni ja autuus.

Samaa umpikepulaista kiilusilmäistä mantraa. Maailma muuttuu, metsävaki ei.

Husq165R

Olin kaupassa! Vk:n palstalla olon motiivia mukaillen:

Aina se yhtä magialda dunduu, gun gellari eliitin mehtä ukon ihon alle bääsöö!

(vanha vienan karjalainen sanan lasku 😂)

Husq165R

Mutta hyvä että lapsen omaisesti uhotaan joka käänteessä, sillä se korjaantuu!

On kyllä ..ttu niin impi vaaralaista että livettää!

Esillä 10 vastausta, 21 - 30 (kaikkiaan 683)