Käyttäjän oksapuu kirjoittamat vastaukset
-
Jokohan se teräketju alkaa olemaan terävä?
Vuosikausia kun sitä täällä on jo teroitettu…
oksapuu 28.11.2019, 23:00Varastosta löytyy Saksan armeijan Suomeen jättämä puuvartinen vänkäri, oli tosi hyvä konkeloiden kanssa…
Lisäksi jossain romukasassa on sellainen punainen hitsattu kotimainen. Eipä ole tarvittu kuin joskus kasarilla…
oksapuu 27.11.2019, 09:10Taitaa jäädä soppari-asiakkaiden hinnantarkistukset saamatta…
Anskattoen laajeneeko lakot sellutehtaisiin…
oksapuu 26.11.2019, 15:58Pikkuisen tulee sellainen epäilys että on soppari jäänyt uusimatta tai on kalikka kalahtanut…
Vaan samapa tuo, jokainen tekee kauppansa itse…
oksapuu 24.11.2019, 11:33Palstalla esiintyvä hulluksi, tyhmäksi ja idiootiksi haukkuminen saisi kyllä loppua…
Joku voi vaikka loukkaantua…
oksapuu 23.11.2019, 19:43Mitään tiedä mutta…
Olettaisin että lehtikuusella on lahonkestävää hartsilla kyllästetty punainen ydinpuu, ei se pinnassa oleva vaalea läskipuu…
Omaan käyttöön olen kyllä sahauttanut noita ”punaisia” tyvipölkkyja. Painekyllästettyä puuta olen kuitenkin enimmkseen noissa suoran kosteuden kohteissa käyttänyt…
oksapuu 23.11.2019, 18:25Nähtäväksi jää…
Vahvasti epäilen että postilakko kuuluu enempi suoli 24 tapaiselle foorumille…
oksapuu 23.11.2019, 17:56Jaahas autoketjusta on tullut postiketju, kohta poistetaan tämäkin…
Olen muuten seurannut vuosia erään ison maailmanlaajuisen valmistajan tuotetoimituksia. Alkuun kollin kyljessä luki E-Korea myöhemmin Vietnam nykyisin Kambodza…
Niin se vaan tuotanto siirtyy sinne missä työvoima on halvinta…
oksapuu 23.11.2019, 07:12Läheppä Tolopainen raivuulle, saat paremmin nukuttua…
Mielikin virkistyy…
oksapuu 22.11.2019, 16:29Eläkkeellä oleva evp. kapiainen joskus totesi että ei pidä jäädä istumaan keinutuoliin. Oli varmasti oikeassa…
Tämänvuoden suunnitellut raivuut tuli jo tehtyä, innostuin nyt kumminkin putsailemaan metsäautotien penkkoja. Pari huomiota: täällä etelässä ilmeisesti ollut kuusella pari hyvää siemenvuotta, tienpenkka aivan turkkina kuusentaimia. Toiseksi: uutta terää eikä ainakaan kovapalasellaista tuossa hommassa kannata käyttää, melkoista kilkutusta penkkakiviin…
Olettaisin että peruskunnon ylläpitoon ainakin kolme raivuupäivää viikossa riittää…