Käyttäjän oksapuu kirjoittamat vastaukset
-
No niin…
IS:n jutun mukaan Toyota RAV4:ta aletaan valmistamaan töpseliversiona.Tuossa onkin sitten kaikki mitä tarvitsen, iso bensakone, neliveto, 60km ajomatkaa akuilla ja lujasti heppoja. Pientä taas autovero ja päästöt. Pitänee käydä kokeilemassa kun vuodenpäästä niitä alkaa tulla maahan…
oksapuu 19.11.2019, 08:44Kehoittaisin kuitenkin taas äärimmäiseen varovaisuuteen ainakin kuusikon yläharvennuksen suhteen…
Jos siis ei halua taistella tuulenkaatojen ja kirjanpainajan kanssa. Oma kokemus on että tuppaa se jatkokierto olemaan lyhyt mutta nopea…
oksapuu 18.11.2019, 08:18Täällä meillä etelässä tuppaa nuo alikasvus-kuusikot olemaan järjestään lahoja…
Olen antanut”räkä” männiköiden kasvaa, pukkaavat kuitenkin lujasti puuta vuodessa hehtaarille. Paha alkaa neuvomaan kun asia pitää paikanpäällä selvittää…
oksapuu 17.11.2019, 09:36Vai oliko se KIA?
Happamia sanoi kettu….
oksapuu 14.11.2019, 23:10Vai että muutaman % taimihävikki…
Itse kun olen joutunut istuttamaan hirvien tuhoamia taimikoita uudestaan kuuselle tai vaan antanut luontaisesti uudistua hieskoivulle niin voin vakuuttaa ettei paljon naurata…
Toiset lorottaa ureaa ja toiset yrittää kasvattaa puita…
oksapuu 14.11.2019, 16:22Höpö höpö…
Huomaa kyllä että siellä Keski-Suomessa maannousema ei ole vielä ongelma. Vaan tulossa on…
Täällä Etelässä maannousema on arkipäivää ja hirvien takia sitä kuusta vaan on pakko tunkea joka uudistusalalle…
oksapuu 14.11.2019, 07:41Kumma lakko tosiaan kun ei vaikuta mihinkään…
Paperilehti tulee aamulla ja päivälehdet voi lukea ilmaiseksi netistä. Paketit, rahti ja sähköiset laskut kulkee…
Valtion omaisuutta on juuri päätetty miljardilla myydä, niin että…
oksapuu 11.11.2019, 19:56Tavarantoimittajien autot ei vaan enää näytä olevan postin logolla…
Paikallisen kuriiripalvelun autoja tai sitten auton kyljessä on näiden kansainvälisten toimijoiden eri kirjainyhdistelmiä…
oksapuu 10.11.2019, 08:49Kypärä niskarätillä, metsurin sadeviitta valjaiden päällä ja pitkävartiset huopakumisaappaat. Repussa sitten nippu vaihtohanskoja…
Tuolla on menty…
oksapuu 9.11.2019, 10:01Palstan moderointia voisi kyllä tehostaa ja välillä banniakin jakaa…
Eipä ole ihme kun ei tule uusia kirjoittajia ja vanhojakin lähtee pois…