Käyttäjän oksapuu kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,101 - 1,110 (kaikkiaan 2,054)
  • oksapuu

Niin…

Tuossa juuri  paikallinen yrittäjä-metsuri kertoi kun työmaalta oli pöllitty täysinäinen bensakanisteri. Raivaussaha sentään oli ollut eri paikassa ja peitelty havuilla…

Tilanne on nykyisin tämä, valinta on vapaa…

oksapuu

Eiköhän se moton teräketju kiristy ihan öljynpaineella kun kone käynnistetään…

Jos siis myyntihakkuista ammattipohjalta puhutaan…

oksapuu

Niimpä niin…

Kun käyn mökillä niin välillä palaa kuudessa tulisijassa valkea yht-aikaa, oman metsän puuta tietysti…

Jos tämä Suomen ilmasto alkaa tymppiä niin aina voi käydä Etelässä lämmittelemässä. Esm. nyt pääsisi vaikka Dubaihin sattuneesta syystä halvalla…

Ps. Täällähän onkin jo käsitelty tämä ”lomamatkalla Japanissa” juttu …

oksapuu

Haihattelua…

Lannoitesäkin kylkeen kun ilmestyi rosvolaivan logo niin homma oli sillä selvä. Viimeinen projekti oli reilu 50 suursäkkiä ja kopterilla…

Jos aikaa on ja metsässä viihtyy niin kannattaa panostaa raivaussahan kanssa puuhasteluun. Paras mahdollinen tuotto verrattuna hintaan…

oksapuu

VHP:n lihan tuotanto on jo kaupallistettu. On ihan yleisesti myynnissä ja virallisia kanavia pitkin…

MO:n pitää tietysti saada osansa tuotosta, niiden soppalautasella tehtyjen metsästys vuokrasopimusten aika alkaa olla ohi…

Itse teen nykyisin vain maksullisia metsästys soppareita ja kaupaksi on menneet…

oksapuu

Jätkä jo Kekkosen linjalla ( Metsurien palkkaus on kansallinen häpeä)…

Jos yrittäjämetsurin taksavaatimus on yli 300€/ha+alv. niin MO:n on  käytävä pelipaikalla toteamassa tilanne. Kyllä se taksa sitten löytyy kun neuvotellaan…

Ne pahimmat ryteiköt kannattaa tehdä itse, ihan liian kallista teettää yrittäjällä…

oksapuu

Turhaan provoilet…

Jätkä taas ei ole huomannut että hakkuut tehdään nykyisin motolla, ei moottorisahalla. Selvää on että kun suhdanne huononee niin hinnat laskee, suhdannesahurit laittaa sahat koipussiin…

Myydään sitten taas puuta kun hinnat ja mitat on kohdallaan…

oksapuu

Jos joku ei ole huomannut niin hakkuut tehdään nykyään motolla…

Motoyrittäjä kun tuo laatikollisen teräketjuja teroitettavaksi niin siinä sitä on Jätkällekin viilaamista…

Hinta pitää tietysti olla kilpailukykyinen…

Teräketjun viilaukseksi meni tämäkin ketju 🙂 …

oksapuu

Jep jep…

Mhy on toimija muiden joukossa. Itse tein valtakirjakaupan kun erikoispuulle löytyi ostaja ja vanhaa (hinta) kauppaa oli jäljellä. Olen ihan tyytyväinen…

Yksi uuno 🙂 …

oksapuu

Älkää tehkö niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon 🙂 …

Näyttää ne hybriditkin  vaativan sen vähintään 2.0 bensakoneen kaveriksi että matka jatkuu 🙂 …

Esillä 10 vastausta, 1,101 - 1,110 (kaikkiaan 2,054)