Käyttäjän oksapuu kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,221 - 1,230 (kaikkiaan 2,211)
  • oksapuu

Pikkuisen tulee sellainen epäilys että on soppari jäänyt uusimatta tai on kalikka kalahtanut…

Vaan samapa tuo, jokainen tekee kauppansa itse…

oksapuu

Palstalla esiintyvä hulluksi, tyhmäksi ja idiootiksi haukkuminen saisi kyllä loppua…

Joku voi vaikka loukkaantua…

oksapuu

Mitään tiedä mutta…

Olettaisin että lehtikuusella on lahonkestävää hartsilla kyllästetty punainen ydinpuu, ei se pinnassa oleva vaalea läskipuu…

Omaan käyttöön olen kyllä sahauttanut noita ”punaisia” tyvipölkkyja. Painekyllästettyä puuta olen kuitenkin enimmkseen noissa suoran kosteuden kohteissa käyttänyt…

oksapuu

Nähtäväksi jää…

Vahvasti epäilen että postilakko kuuluu enempi suoli 24 tapaiselle foorumille…

oksapuu

Jaahas autoketjusta on tullut postiketju, kohta poistetaan tämäkin…

Olen muuten seurannut vuosia erään ison maailmanlaajuisen valmistajan tuotetoimituksia. Alkuun kollin kyljessä luki E-Korea myöhemmin Vietnam nykyisin Kambodza…

Niin se vaan tuotanto siirtyy sinne missä työvoima on halvinta…

oksapuu

Läheppä Tolopainen raivuulle, saat paremmin nukuttua…

Mielikin virkistyy…

oksapuu

Eläkkeellä oleva evp. kapiainen joskus totesi että ei pidä jäädä istumaan keinutuoliin. Oli varmasti oikeassa…

Tämänvuoden suunnitellut raivuut tuli jo tehtyä, innostuin nyt kumminkin putsailemaan metsäautotien penkkoja. Pari huomiota: täällä etelässä ilmeisesti ollut kuusella pari hyvää siemenvuotta, tienpenkka aivan turkkina kuusentaimia. Toiseksi: uutta terää eikä ainakaan kovapalasellaista tuossa hommassa kannata käyttää, melkoista kilkutusta penkkakiviin…

Olettaisin että peruskunnon ylläpitoon ainakin kolme raivuupäivää viikossa riittää…

oksapuu

No niin…

IS:n jutun mukaan Toyota RAV4:ta aletaan valmistamaan töpseliversiona.Tuossa onkin sitten kaikki mitä tarvitsen, iso bensakone, neliveto, 60km ajomatkaa akuilla ja lujasti heppoja. Pientä taas autovero ja päästöt. Pitänee käydä kokeilemassa kun vuodenpäästä niitä alkaa tulla maahan…

oksapuu

Kehoittaisin kuitenkin taas äärimmäiseen varovaisuuteen ainakin kuusikon yläharvennuksen suhteen…

Jos siis ei halua taistella tuulenkaatojen ja kirjanpainajan kanssa. Oma kokemus on että tuppaa se jatkokierto olemaan lyhyt mutta nopea…

oksapuu

Täällä meillä etelässä tuppaa nuo alikasvus-kuusikot olemaan järjestään lahoja…

Olen antanut”räkä” männiköiden kasvaa, pukkaavat kuitenkin lujasti puuta vuodessa hehtaarille. Paha alkaa neuvomaan kun asia pitää paikanpäällä selvittää…

Esillä 10 vastausta, 1,221 - 1,230 (kaikkiaan 2,211)