Käyttäjän oksapuu kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,371 - 1,380 (kaikkiaan 2,058)
  • oksapuu

Kannattaa nyt kuitenkin pitää mielessä että noilla osuus-sijoituksilla ei ole pankkitalletus suojaa…

Maksavat kyllä hyvää korkoa juu…

oksapuu

RIP

Varsiais-Suomen hirvikanta on karannut käsistä. Taas tuli uhreja, yksi kuollut, kolme loukkaantunutta. Tuossa samassa paikassa sain juuri ja juuri vältettyä hirvikolarin.

oksapuu

Jätkä muistaakseni kirjoitti olevansa yrittäjä, taitaa kuitenkin olla tukevasti eläkkeellä…

Laulun sanoin: Ennen oli ennen ja nyt on nyt, on tukka päästä lähtenyt. Omasta puolesta tämä aihe oli tässä…

oksapuu

Tolopainen on tasan oikeassa…

Liitonkorotukset on peruskauraa ja ne maksetaan aina ja ajallaan. Myyntityössä hyvä myyjä on kullan arvoinen, palkkataso on ainakin myymälänhoitajan tasoa…

oksapuu

Noh, mikä se sitten firman sisäisistä sovituista asioista nettiin kirjoittava on?

oksapuu

Hohhoijaa…

Päätitte sitten laittaa ihan nettiin firman sisäiset asiat jotka on jo sovittu. Toki täällä on tullut aiemmin selväksi missä toimitaan ja mikä firma…

oksapuu

Mitäpä noista…

Maanomistajan pitää toisinaan huolehtia kunnostusojituksista perkaamalla metsäojat, myös metsäteiden kantavuuteen 0-90 kalliomurske auttaa kummasti…

oksapuu

Yhteismetsillä pitää olla voimassa oleva metsäsuunnitelma, siitähän on helppo irroittaa kuviotietoja…

Itse olen joutunut noita harsintahakattuja kuvioita hakkuuttamaan aukoksi ja uudistamaan, alkavat olemaan nyt ensiharvennuksen tarpeessa…

Empä ihan äkkiä ala itse harsintaa tekemään.

oksapuu

Asia selvä…

Nythän näillä metsäkulasseilla alkaa olla runsaasti loppuunhakattuja metsätiloja. Tuolla konstillahan niistä sitten pääsee ilman veroseuraamuksia eroon.

oksapuu

Vaan jospa se tilan luovuttaja on tappiin asti käyttänyt metsävähennyspohjan…

Tuleeko tuosta veroseuraamuksia tilan luovuttajalle?

Esillä 10 vastausta, 1,371 - 1,380 (kaikkiaan 2,058)