Käyttäjän oksapuu kirjoittamat vastaukset
-
No juu…
Metsä Board on pörssissä. Metsäuutisissa juuri emo-osuuskunta suunnitteli osuuspääomalle 7% korkoa, lisäosuus A:lekin 6.5%. Ei huono…
Taisi siinä Äänekoskessa olla myös ulkomaalaista omistajaa/rahoittajaa. Oliko Japani?
oksapuu 9.2.2018, 19:19Tolopaiselle…
Niitä metsänomistajan liitonmaksuja kaivataan lähinnä lobbaamiseen tuonne EU:n suuntaan. Kyllähän tuo taas nähtiin tuossa e-puu hässäkässä…
oksapuu 9.2.2018, 18:56Anttoo on oikeassa…
2-vuotias (oikeasti 1,5v) keskipaakku kuusentaimi tuppaa tukkimaan 55 putkella, itse käytän noissa 6:sen putkea…
Usein myös ne 2-vuotiaat on melkoisen honteloita. Wanhalle senverran että istuta pois kuuselle, mätästys on kuitenkin jäänyt ”harvaksi” niin kyllä ne taimet riittää…
PS. Itse en kyllä kuusentaimikkoa aitaisi…
oksapuu 7.2.2018, 17:17Hevosmiesten tietotoimisto väittää sitkeästi että Toyota Camry olisi tulossa suomeen. Väittävät myös että Avensis olisi jäämässä pois mallistosta…
Nähtäväksi jää…
oksapuu 3.2.2018, 22:27Kerroppa sitten mettämiäs mitä haluat tietää niin yritetään vastata?
oksapuu 3.2.2018, 19:54Kaivurityö on niin halpaa että on sulaa hulluutta jättää kaivamatta valmiiksi suunniteltu ja kepitetty ojitushanke…
Ihan oikeaoppisesti vielä harvennettu ennen ojitusta…
oksapuu 3.2.2018, 16:42Taidan tietää tuon Rovaniemen porukan. Hakivat kyllä ihan itse kemerat, ei siinä mitään Mhy:tä tarvittu…
oksapuu 2.2.2018, 23:02Mettämiehen pitää vain ihan itse kilpailuttaa työmaansa…
Jos se Mhy:n tarjous on kallis niin heivaat vaan pihalle ja otat jonkun muun. Itse olen jättänyt muutaman yhdistyksen jäsenmaksun maksamatta kun se yhteistyö ei vaan kertakaikkijaan toimi. Toisaalla taas toimii ja sertit on kattavasti hoidettu.
Metsähallituksen mukaan hyvä työnjälki sisältyy taksaan ja jos ei niin vaihdetaan toimijaa…
oksapuu 2.2.2018, 22:15Wanha varmaan tietää että näihin ei ihan uusiin hilux:iin saa laittaa 31″ renkaat ilman muutos katsastusta…
Ihan hyvä rengas A/T kesäkäyttöön.
oksapuu 2.2.2018, 21:43Heh, juu…
Kyllä silloin nöösipoikana pintapaineen merkitys oli hyvinkin tärkeää 🙂