Käyttäjän oksapuu kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,581 - 1,590 (kaikkiaan 1,864)
  • oksapuu

    Jep…

    Aikoinaan ”iso-firma” panosti e-puuhun, pystyhinta taisi karsitulla rangalla olla jotain 15,5€/motti. Viimeksi kun kysyin oli 2€/motti…

    Oli johtopäätösten aika…

    oksapuu

    Olen tuossa raivannut toiseenkertaan aikoinaan 3000 r/ha raivattua lehtipuuvaltaista e-puu metsää…

    Aika karun näköistä kun 1000 r/ha jää rankakokoista puuta maahan pehkaantumaan…

    oksapuu

    Kokeiltu on…

    Kumpuilevassa maastossa kaivurilaikutus mäkienpäälle ja kääntömätästys notkopaikkoihin. Männynkylvö sinne mäenpäälle, notkopaikkoihin kuusenistutus, toimi ihan hyvin…

    Vaan sitten tuli ne hirvet 🙁 …

     

    oksapuu

    Niin…

    Olen pitänyt periaatteena etten osta 0-sarjan koneita. Aikoinaan ostin ”hyllyyn” odottamaan Ms200 ja Fs480 Tilhit. Nyt nuo alkaa olla loppusuoralla, seuraavat onkin sitten jo ”tietokone”sahoja…

    oksapuu

    Tuli tuossa tabloidikokoinen 3008 mainos…

    3-syl. bensakone, vajaaveto ja sittarin koppa? Melko haasteellinen paketti Suomen talveen…

    Tuohonkun laitetaan iso diesel ja neliveto niin voisi olla ihan jees…

    oksapuu

    Milläköhän ne nuo valtion-virkaelätit tupansa lämmittää?

    oksapuu

    Heh, päätin aloittaa raivuukauden…

    Nakkasin takalaatikkoon vanhan Tilhin 480:sen, sisäänajettu, vasta kolmas kytkinpaketti menossa 🙂 …

    oksapuu

    Sahautin tuossa ostopalstan siemenmäntyjä puutavaraksi, 140v. pystyi vuosirenkaista laskemaan…

    Komeaa punahonkaa…

    oksapuu

    Kokemusta on…

    Tuosta on tulossa todellinen ongelma. Kylmän viileästi olen vetänyt raivurilla poikki ja jättänyt lehtipuuta tilalle. Aika näyttää miten jatkossa…

     

    oksapuu

    Syksyn työmailla tuli glyfolla tehtyä kantokäsittelyä, mielenkiinnolla odottelen tuloksia. Jos toimii, jatkan/lisään käyttöä…

    Tutkintokin on juu…

Esillä 10 vastausta, 1,581 - 1,590 (kaikkiaan 1,864)