Käyttäjän oksapuu kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,621 - 1,630 (kaikkiaan 2,123)
  • oksapuu

Itsellä kanssa varpu taipuu…

Teetätin tontille porakaivon, veden tuotto riittää juuri ja juuri käyttövedeksi 🙂

oksapuu

Tuo Rane2 kysymys on ihan aiheellinen…

Jos naapurin tieoikeus kulkee aloittajan tilan läpi ja puut on ajettu maamittarin vahvistamaa tieuraa pitkin niin homma on sillä selvä…

oksapuu

Tervaleppä on hieno puu…

Itse sahautin paksua 4″ lankkua, niin leveää kuin vain tuli. Lankut tapuliin ilmavasti katon alle muutamaksi vuodeksi ja sahaus vannesahalla laudoiksi. Tyven halkeilu kuivuessa on tosiasia, pitää jättää reilusti tasaus varaa jos käyttökohde on tiedossa. Tuli muuten komeaa paneelia 🙂

Vaihtoehtona myös Metso tai ymppi sopimus jos on Tervaleppäkorpi…

oksapuu

Ostomieheen vain yhteyttä…

Viimeksi ”iso firma” maksoi ajouran ja varastopaikan käytöstä 0,40€ motti +alv. Myös jäljet korjattiin…

oksapuu

No juu…

Metsä Board on pörssissä. Metsäuutisissa juuri emo-osuuskunta suunnitteli osuuspääomalle 7% korkoa, lisäosuus A:lekin 6.5%. Ei huono…

Taisi siinä Äänekoskessa olla myös ulkomaalaista omistajaa/rahoittajaa. Oliko Japani?

oksapuu

Tolopaiselle…

Niitä metsänomistajan liitonmaksuja kaivataan lähinnä lobbaamiseen tuonne EU:n suuntaan. Kyllähän tuo taas nähtiin tuossa e-puu hässäkässä…

oksapuu

Anttoo on oikeassa…

2-vuotias (oikeasti 1,5v) keskipaakku kuusentaimi tuppaa tukkimaan 55 putkella, itse käytän noissa 6:sen putkea…

Usein myös ne 2-vuotiaat on melkoisen honteloita. Wanhalle senverran että istuta pois kuuselle, mätästys on kuitenkin jäänyt ”harvaksi” niin kyllä ne taimet riittää…

PS. Itse en kyllä kuusentaimikkoa aitaisi…

oksapuu

Hevosmiesten tietotoimisto väittää sitkeästi että Toyota Camry olisi tulossa suomeen. Väittävät myös että Avensis olisi jäämässä pois mallistosta…

Nähtäväksi jää…

oksapuu

Kerroppa sitten mettämiäs mitä haluat tietää niin yritetään vastata?

oksapuu

Kaivurityö on niin halpaa että on sulaa hulluutta jättää kaivamatta valmiiksi suunniteltu ja kepitetty ojitushanke…

Ihan oikeaoppisesti vielä harvennettu ennen ojitusta…

Esillä 10 vastausta, 1,621 - 1,630 (kaikkiaan 2,123)