Käyttäjän petep kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 648)
  • petep

    Kyllähän Jätkä taisi kertoa sen minkä jokainen tajuaa . Jos se  Nylon-osa  on jo niin väljä että ei pidä mitään niin lienee mutteri valmis vaihtoon. Ei se kyllä taida ihan heti siihen jamaan mennä

     

    Ja eikös täällä jotkut sankarit sahaa vuosia samalla  terällä niin ei kulu mutteritkaan  😀

    petep

    Eihän mutterikauppa käy jos ei ohjeisteta.

    petep

    Kyllä inteernetti on monenlaista infoa täynnä. Jollakin  201  syö tulppia kuin heinää ja toisella menee jousia kuin leipää.

    Oma käyttö on ollut aika vähäistä ja ei ole onneksi vielä syönyt kuin bensaa. Kunhan vaan ei sahaaa tankkia ihan tyhjäksi niin  välttyy siltäkin häiriöltä että  pitää muutaman kerran vetäistä narusta ja vähän  houkutella ja taas mennään .

     

    petep

    Stihlin ohjari on ollut yllätys jopa asennevammaisille,mutta sama sen millä ketjunsa viilaa.   Siihen en ole vaan koskaan uskonut että tuotantolnjalta ei saisi teräviä ketjuja ulos jos vaan halutaan .

    petep

    Kaasariin oli kuulemma ja pahamaineiset kalvot vaihdettu ja ovat ehyet. Jokuhan oli ehdottanut videon kommenteissa että ”kaasuvaijeri” on  kenties poikki kun ei nosta kierroksia….

    petep

    Jotkut spesialistit ehdotteli että ”puolassa” vika. Saapi nähdä saako Artsi koneen kuntoon…….

    petep

    Niin  kierrokset ei kasva vaikka kaasu on pohjassa on se kuuma peruna.

     

    Artsi muuten vaihtoi yhdellä viikolla Bobcat-kaivinkoneeseen  männät kahteen kertaan . No se on vähän eri juttu pelata traktoreiden ja autojen kanssa kun moottorisahan kanssa. Mutta Mersun männät isutti Kubotan moottoriin ja kuulemma  aika paljon halvemmat olivat kuin alkuperäiset.

    petep

    Olen edelleen sitä mieltä että joku raivauskisa se pitäisi järjestää niin loppuu se turha uhittelu.

    petep

    Nyt tietenkin vielä voisi joku  kertoa miten käytettävä bensa vaikuttaa ketjun terävyyteen kun siihen taas päästiin ?

    petep

    Jätkä !!!

     

    Mikä sen tuhkautumattomuuden laatuluokka /vaatimus on kun Öljyn perässä  on erinäisiä aakkosia?

    Tässä mm Teboilin synteettisen  öljyn perässä olevat teesit  ”Suorituskyky: API TC; JASO FD; ISO-L-EGD; ISO GD+

     

    Sitten kerrotaan veneeseen sopivasta öljystä näin ja tavallisen tallaajan pitäisi näistä vielä jotain ymmärtää.

    Teboil 2T Special Outboard on erikoisöljy nykyaikaisten kaksitahtisten perämoottoreiden voiteluun. Öljy sisältää ns. tuhkautumattomia lisäaineita, joiden ansiosta moottorin karstautuminen on vähäisempää kuin käytettäessä tavallista kaksitahtimoottoriöljyä.Tämä on erityisen tärkeää moottoreissa, joissa käyntilämpötila on alempi johtuen tehokkaasta kylmävesijäähdytyksestä. 2T Special Outboard pitää moottorin männät, pakokanavat ja sytytystulpat tehokkaasti puhtaina ja antaa hyvän suojan moottorin kulumista ja korroosiota vastaan.

    Ilma- ja kuumavesijäähdytettyihin moottoreihin suosittelemme paremman kuumavoitelun omaavia 2T Bike-, 2T Snow- ja 2T Mix -öljyjä.

    Suorituskyky: API TD, NMMA: TC-W3

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 648)