Käyttäjän rööri roope kirjoittamat vastaukset
-
Nuorempana tarkeni hiihtää -25 pakkasella paljain käsin.Nykyisin oltava kolmisormi käsineet.
Enää en paukkupakkasilla ja räntäkeleillä lähe itteäin kiusaamaan.
rööri roope 14.12.2017, 16:35Sote jäihin.
rööri roope 14.12.2017, 16:30Millä husopin tehtaalla noita husopin rukkasia tekevät hurrissa vai kiinassa?
rööri roope 13.12.2017, 10:40Se on ollu sen ajan sarjamurhaaja.Nykyisi sarjamurhaajia on joka maassa murhaamassa ihmisiä,mutta ne on ihmisiä vaiko ihmis susia?
rööri roope 9.12.2017, 21:05Nii se on volkkarilla ja muillakin hinta on tiedossa noissa vaki huolloissa,mutta jos meet esim laakkosen alaiseen puljuun esim moottorinhajoamisen takia laskutus on silmät ummessa yrjön hyväksi. Nii se on.Onneks ei oo enää ko puljun kärryjä eikä tule olemaan.
rööri roope 9.12.2017, 18:29Se on tuo auton huolto liikkeitten ylläpitäjä.Huollot on ulkoistettu ja aliurakoitsija eli niinsanottu homman tekijä toimii vuokralaisena liikkeen tiloissa yksityisyrittäjänä.
Jos huolto maksaa 130 ekee/h.Tää yrittäjä saa siitä n 60 ekee ja liike saa lopun eli 70 ekee eikä tee muuta kun vuokraa tilat.
Näistä muodostuu tuo 130 eken tuntivelotus.Voi se tuo jako olla suurempikin liikkeen eduksi.
rööri roope 9.12.2017, 13:01WM kyllä ne sudet jotka asutusten liepeillä luuraa joutaa tappaa.Samoin yksinäiset laumasta erotetut ne kuitenkin siirtyy asutusten liepeille helppoo evästä etsimään.
Se ei paljon sano mitään jos WM asuu hesassa ja sukulaisia on idässä.Muunnettua totuutta voi höpistä millaista haluaa.
Asun miekin idässä ja sukulaisia hesassa en minä niitten höpinöistä paljon perusta.Höpisevät mitä itse haluavat ja tietysti piiperöisten ajatuksia yrittävät minuun istuttaa.
Muuten SUOMEN eu piiperö edustajat on ISÄNMAAN PETTUREITA.Ikävä kyllä piiperöiksi ilmoittautui koommari ja likööri kokoomuslainen ja tietysti piiperöt itse.
rööri roope 8.12.2017, 16:57Jätkä se pösön dieselkone oli s40 volvossa.katsoin äsken rekkarin perusteella veron perusvero 160 e ja niinsanottu dieselvero 381 e eli yhteensä 543 e.Ne on trafin virallisia tietoja ko autosta.Ei se tuo arvioni paljon heittänyt jonka hatusta tempasin.
Dieseliä söi keskimäärin sen 6 litraa satasella.Joku onnellinen ajelee sillä jossain p-savossa. 150 tuhannen kohdalla noita koneita lauennut aika paljon.
rööri roope 8.12.2017, 12:53Jätkä laskelmat tein trafin laskurilla arvio auton massa2050 päästö 120 persvero 180 e käyttövero 420 siitä arvio vero yhteensä 600 e 2011 1.6 pökötin dieselillä ajoa n 100000 hylkäsin paskan pois mainostivat 4 lit satasella kuluu totuus 6 litraa keskikulutus
rööri roope 8.12.2017, 09:37Ei autolla ajeta pelkästään matka ajoa se keskikulutus kaikki ajot huomioiden ja mittarivirhe huomioiden on pökötillä 6 litraa satasella.Voihan sitä itselleen olettaa muuta.vero mikä vero ei se siitä pienene.eikä se jätkää luulis haittaavan jos olen mielestäsi hölmö.onneksi itse olet erehtymätön maailman viisain ope.