Käyttäjän rööri roope kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,021 - 1,030 (kaikkiaan 1,423)
  • rööri roope

Täyttä sontaa nuo jätkän keskikulutkset.pikku pösön diesel keskikulutus n 6 litraa satasella vero 600 ekee vuosi

rööri roope

Tanelin maksama tuntikorvaus 32 ekee.Tuon hinnoittelun perusteella palkkametsurille vois maksaa 16 ekee/h+5ekee/h sahakorvausta.

Kuukauspalkaksi tulisi 2800e+sahakorvaus 968e.

Yrittäjän tulo 32e/h.Kuukausi tulo 5632 e+alv laskettu 8h/pv ,22 työpäivää kuukausi.Laskennallinen.Sori vaan jätkä ajatusvirhe minulla.

rööri roope

Minun kissa tappo jänikset.teeret.pyyt. pääskysiä pelkäs ne kurittivat porukalla viime vuonna ilves  tappoi kissan.ikää oli viltsula 16v

rööri roope

Muuta p koreaan wm.Sielä on sinunlaisen paratiisi.

rööri roope

Salossa Börren mailla ja Kytäjän kankailla nuo taksat on käytössä eli 10 ekee tunti ei sitä muuten rikastu

rööri roope

Ei noila 285 taksoilla sahaa kehtaa käynnistää tamikonhoitoon.Samoin indeksi ei savon jätkät 10 tuntitaksala tee muuta kuin juo kaljaa mo laskuun.

rööri roope

Tanelikin näköjää haluaa että siirrytään autoa apuna käyttäen metsästykseen.Siihenhän se on kyllä tuo hirven metsästyskin ajautunut.

On ne lännen miehet rohkeita.Mitaliki on tulossa moiseta rohkeudesta.Heh heh..

rööri roope

Ei mene minun jakeluun.Oman seuran alueelta vasat loppu 1 kaatamata.Naapuriseura kaatanut hirvensä.Niile jäi hirviä alueelleen että päät vastakkain kolkkaa.Oma seurani ehdotti että kaatavat niiden alueelta sen vasan.Ei käy ne on heidän hirviä.

No ne ehdotti hyö kaatavat sen vasan ja pitävät lihat se ei käynyt omalle seuralleni.

Täällä on yhteislupa eli ois senpuoleen käyny mutta kun on en tiedä mitä aattelis?

Seurani lupa-alue on kesälaidunaluetta.Itse en kuulu hirviseurueeseen.

Viime yönä kävi susi pihassa onneksi suuntasi sinne hirvialueelle.

rööri roope

Aika monasti seuran pj on ottanu vallan omiin käsiin.Maaseudulla usein pj on joko iso tilallinen tai muu napahenkilö.Monessa seurassa pj on 20-30 vuotta ko pallilla.Kyseisellä systeemillä ei seuran toiminta kehity vaan junnaa samoissa uomissa vuodesta toiseen.

Seuran puheenjohtaja pitää vaihtaa väh 4 vuoden välein että homma ei uraannu.3 vuotta pj on virkeä mutta 4 vuosi näkyy jo uraantumisena.

rööri roope

Näitä rinikoita on hyllyt täynnä.Elämän jatkuvuudesta en pysty ennustaa.Aina kopukka on kaatunu kohdattaessa.

Näin karjalassa ja savossa.

Esillä 10 vastausta, 1,021 - 1,030 (kaikkiaan 1,423)