Keskustelut Metsänomistus Pystykaupan korruptio on kehittynyttä korruptiota Vastaa aiheeseen: Pystykaupan korruptio on kehittynyttä korruptiota

Vastaa aiheeseen: Pystykaupan korruptio on kehittynyttä korruptiota

Keskustelut Metsänomistus Pystykaupan korruptio on kehittynyttä korruptiota Vastaa aiheeseen: Pystykaupan korruptio on kehittynyttä korruptiota

Väkitukko

Ranelle: Luin itsekin jostain kannabikseen liittyvän jutun suomalaisten suhtautumisesta kannabikseen. Mielestäni uutisointi osui täsmälleen kohdalleen kertoen tärkeimmän. Ainakin minulle oli täysi yllätys, että peräti 21 % kantansa ilmaisseista sallisi kannabiksen käytön ilman rangaistusta (60 % vastaan). Ei käytännössä kaikkien tietämiä itsestään selvyyksiä pidä nostaa otsikkoon! Mutta mitä Ranen kirjoittamalla on tekemistä tämän otsikon alla?

Puun takuselle: En esitä mielipidettä otsikkoaiheeseen, koska en ole lukenut kuin muutaman viestin tästä keskusteluketjusta. Kuka näitä satoja juttuja jaksaisi alkaa kahlata läpi! Minä ainakin uupuisin kesken kaiken. En yksinkertaisesti viitsisi miettiä, kumpi osapuoli, Lauri Vaara tai vastustajat, on enemmän oikeassa tai vähemmän väärässä. Joka tapauksessa tässäkin totuus löytynee jostain ”puolivälin tienoilta”.

Lauri Vaaran aloitusviestin olen lukenut. Siinä Vaara toteaa: ”Pystykauppoja ei ole muissa Euroopan maissa.” Jos tieto pitää paikkansa, niin miten on mahdollista, että kaikkialla muualla Euroopassa homma on päin honkia ja vain Suomessa puunkorjuu on oikeilla jengoilla! Onko tästä asiasta keskusteltu sanallakaan tässä ketjussa? Epäilen kuoliaaksi vaikenemista.