Keskustelut Tekniikka Metsänomistajan parempi uusi auto Vastaa aiheeseen: Metsänomistajan parempi uusi auto

Vastaa aiheeseen: Metsänomistajan parempi uusi auto

Keskustelut Tekniikka Metsänomistajan parempi uusi auto Vastaa aiheeseen: Metsänomistajan parempi uusi auto

abietis

Täällä on samanlaisia pilkkakirveitä kuin Suoli24 palstalla kun tulee kyse ranskalaisista autoista.
Tyypillistä auton ostajille on että auto ostetaan kaverien kertomusten perusteella tai sitten paree kun naapurilla. Oma järki ei siinä paljon paina.
Kuten totesin minulla on huonompiakin autoja kuin tämä C5 joka on se parempi kuin vaikka ne Skoda tai Volvo.

Hyvät ajo-ominaisuudet, kokonaistaloudellisuus, luotettavuus.
Viime talvi 4500 km kuukausiajoilla ja 450 km sivu viikottain kotimatkoilla ei auta pelätä auton pettämistä.
En tiedä olenko hannu hanhi vai muuten vain onnekas, joka tapauksessa taipaleemme on tähän saakka ollut harmoonista.
Renkaan vaihtojen, tankkauksien ja öljynvaihdon lisäksi ei muita merkintöjä lokissa ole. jaa sentään ajovalopoltin.
Puhukaa mitä puhutte. Ja vaikka jättäisin sen huomenna tienposkeen tappiota ei tule, onnistunut ostos.
Toistaiseksi yksikään auto Fordia lukuunottamatta ei minua ole tielle jättänyt.

Volvo oli harkinnassa olen ristinyt kädet kyynärpäitä myöten etten sellaista epäluotettavaa rahareikää ostanut.
Tojotan ovien rämähtelyä seurasin kaupan parkkipaikalla, ei kiitos.
Volkkari on ostamassa takaisin puoli miljoonaa autoa USAssa.

Pitää todeta kuin Daciasta eniten autoa rahalla kuin missään muussa merkissä.

Kuljetuskapasiteetin valtavuus paljastui kun pakkasin omakotitalon lämmityslaitteiston asennustarvikkeineen autoon.
Hiasen tavaratilallinen laatikoita putkia ja muuta roinaa meni että heilahti.
Jousitus ei ollut moksiskaan vaan pieni hurahdus ja perä asettui oikeaan korkeuteen täyteen lastattuna.

Paras ostos ikinä.