Keskustelut Metsänhoito Itse tehdyt kuviokartat? Reply To: Itse tehdyt kuviokartat?

Reply To: Itse tehdyt kuviokartat?

Keskustelut Metsänhoito Itse tehdyt kuviokartat? Reply To: Itse tehdyt kuviokartat?

Tomi Järvinen

Hei,

Kiitokset keskustelussa esille tulleesta hyvästä palautteesta. Arvostamme sitä suuresti ja huomioimme kaiken saamamme palautteen palvelun kehittämisessä.

Metsäpaikka.fi perusversio on ilmainen. Myöhemmin palveluun on tulossa myös maksullisia ominaisuuksia. Ne hinnoitellaan kuitenkin erikseen, eikä esimerkiksi pelkkä rekisteröityminen sido sellaisten ostamiseen.

Keräämme myös innokkaita palvelun käyttäjiä ennakkotestaamaan uusia tulossa olevia ominaisuuksia. Jos kiinnostusta herää esimerkiksi tulossa olevan kuvion rajojen korjaamisen testaamiseen, niin minulle voi lähettää sähköpostia alta löytyvään osoitteeseen.

Testaamisen tarkoituksena on kerätä palautetta suoraan palvelun käyttäjiltä ennen kehityksessä olevien ominaisuuksien julkaisua, jotta niistä saadaan paremmin metsänomistajan tarkoituksiin sopivia, helppokäyttöisiä ja mahdollisimman hyödyllisiä. Eikä se sido testikäyttäjää mihinkään.

Vastaan myös mielelläni sähköpostitse muihin palvelun käyttöön tai kehittämiseen liittyviin kysymyksiin.

Terveisin,
MHG Systems Oy
Tomi Järvinen
tomi.jarvinen@mhgsystems.com