Keskustelut Metsänhoito Itse tehdyt kuviokartat? Reply To: Itse tehdyt kuviokartat?

Reply To: Itse tehdyt kuviokartat?

Keskustelut Metsänhoito Itse tehdyt kuviokartat? Reply To: Itse tehdyt kuviokartat?

Teemu Saramäki

Hei,

kiitos kaikille palautteesta. Kuviorajojen muokkaaminen metsäpaikka.fi:ssä tuli tosiaan mahdolliseksi uusimmassa päivityksessä. Kuviorajat tulee toistaiseksi muokata kaikkien niiden kuvioiden osalta erikseen, joita muokattava raja koskee. Eli jos yhden kuvion rajaa siirtää, niin myös toisen kuvion raja pitää siirtää samaan kohtaan. Tutkitaan mahdollisuutta yksinkertaistaa tätä vielä.

Palvelu käyttää tällä hetkellä Metlan/Luken viime vuoden keskikantohintoja puun hintojen esittämiseen. Myöhemmin puun hintatiedot on tarkoitus päivittää palveluun alueellisesti ja reaaliaikaisesti esim. kuukausitasolla, joten puuston arvon määrittäminen tarkentuu vielä. Edellytys tarkoille puuston arvon määrityksille on toki ajantasalla oleva metsävaratieto.

Kiitos vielä kaikista kommenteista! Lisää otetaan vastaan joko täällä tai sitten palautetta voi lähettää suoraan palvelun kehitystiimille osoitteeseen tomi.jarvinen@mhgsystems.com.

Teemu Saramäki
MHG Systems Oy